Foto: Photo by cottonbro studio: https://www.pexels.com/photo/selective-focus-photography-of-several-people-cheering-wine-glasses-3171815/

Obeležavate jubilej firme? Evo kako da organizujete događaj za pamćenje

Svako preduzeće ima periode uspona i padova, kada posao cveta ali i kada nije baš sve tako ružičasto. Ipak, mali je broj onih firmi koje iza sebe imaju decenije uspešnog rada i koje su uspele da razviju prepoznatljiv brend.

Uspešne kompanije ne propuštaju priliku da proslave svoj rođendan, posebno ako je jubilaran. To je odlična šansa da se marketinški istaknu, ali i da pokažu svojim poslovnim partnerima da su finansijski i organizaciono stabilni.

Sa druge strane, na taj način stavljaju svojim zaposlenima do znanja da rade u jednoj dobrostojećoj firmi u kojoj se ceni njihov rad i u kojoj postoji snažan potencijal za dalji napredak u karijeri.

Proslava ili obeležavanje jubileja je takođe odličan trenutak da se podigne moral i podstakne timski duh kod zaposlenih. Pa ako se i u vašoj firmi bliži godišnjica osnivanja a niste sigurni i nemate ideju kako da proslavite taj jubilej, evo nekoliko predloga.

Iskoristite idealnu šansu da podelite promotivni materijal

Jubilej firme je odlična prilika da svi još jednom čuju za vas i vaš brend. Jedan od uvek aktuelnih i izuzetno efikasnih načina da se pokažete je da na različitim materijalima odštampate logo i poslovni slogan. Pripremite majice, kape ili dukserice sa sloganom vaše firme. Iskoristite u istu svrhu i šalove, kape, jakne, prsluke ili rančeve. Odevni predmeti i aksesoari sa odštampanom promotivnom porukom su danas jako popularan način da svoje poslovanje predstavite širokom krugu ljudi.

Ono o čemu treba voditi računa kada je natpis u pitanju je da svima stavite do znanja koliko je velik jubilej koji proslavljate. To znači da se na predmetu na kome se štampa obavezno mora naći i broj koji ukazuje na godine vašeg poslovanja.

Dakle, u obzir dolaze razni reklamni materijali sa printom, počev od odevnih predmeta, preko aksesoara, pa do kancelarijskog materijala, ali je važno da za ovu posebnu priliku osmislite i poseban slogan i u njega uklopite broj jubilarnih godina.

Odaberite jedinstveno mesto za proslavu

Organizovanje zabave i večere je klasičan i proveren način da proslavite jubilarnu godišnjicu vašeg poslovanja. Muzika, švedski sto i zabavne aktivnosti tokom cele večeri će sigurno obradovati kako zaposlene u vašoj firmi, tako i vaše poslovne partnere i klijente. Nema sumnje da će se većina njih odlično provesti.

Foto: Photo by fauxels: https://www.pexels.com/photo/photo-of-people-near-wooden-table-3184418/

Međutim, ako slavite 10, 20, 30 ili više godina postojanja firme, onda taj jubilej treba organizovati na poseban način, ali i na jedinstvenom mestu. Ko kaže da to mora biti večera u svečanoj sali? Budite kreativni i isprobajte ideje kao što su odlazak u prirodu na izlet, zabava na otvorenom ili sportski dan. Za veće jubileje, poput 20, 30 ili više godina postojanja firme, možete organizovati i odlazak na par dana van sedišta firme sa svojim najbližim saradnicima.

Organizovanje zabavnog dana i celodnevnog druženja će dodatno učvrstiti veze među zaposlenima i pokazati im koliko cenite njihov rad. Takav vid organizacije može izgledati poput team buildinga, ali je povod sasvim drugačiji i nema obaveznih aktivnosti. Naravno, postarajte se da svaki od zaposlenih na proslavi nosi neko obeležje vaše firme.

Redizajnirajte logotip i slogan firme

Ako slavite neki zaista veliki jubilej, poput dvadeset ili trideset godina postojanja, razmislite o tome da redizajnirate vaš logo i kreirate novi slogan kompanije. Promenite slogan tako što ćete u novom obavezno pomenuti godine postojanja. Na primer “Uz vas smo tek prvih 20 godina” ili “Prvih 20 godina smo sa vama, nastavljamo dalje”. Na taj način ćete istaći jubilej, ali i poslati jasan signal vašim poslovnim partnerima da i dalje mogu da računaju na vašu podršku.

Kada je u pitanju rebrendiranje logotipa vodite računa da ne bude puno odstupanja od prvobitnog dizajan, posebno ako je on već postao prepoznatljiv za vaš brend. Ne odričite se nipošto kombinacije boja koje se nalaze na originalnom logu i koje su zaštitni znak vaše firme. Možete menjati nijanse, ali promena kompletne palete boja bi bila zaista hrabar potez.

Jedan od opcija je i da objavite nagradni konkurs za novi logotip firme. Osim što ćete dobiti novi, odnosno redizajnirani logo, bićete aktivni i viđeni na društvenim mrežama, što je svakako dobra reklama.

Poklonite zaposlenima nešto posebno

Lepo osmišljen poklon za jubilej može mnogo uticati na moral radnika. Neka vaši zaposleni znaju da ih cenite kao ljude ali i da ste svesni da oni za vas obavljaju ogroman deo posla. Takav poklon ne mora da bude skupocen, ali je važno da bude od srca i da je dobro osmišljen.
Šolje za kafu i čaj mogu predstavljati odličan poklon, koji vas neće puno koštati. Ipak, ako želite nešto kreativnije, možete zaposlenima uplatiti neki spa tretman ili organizovati zajedničku ekskurziju.

Posebno se fokusirajte na one radnike koji su od osnivanja preduzeća sa vama. Ili one koji sa vama slave svoje male jubileje, poput 5 ili 10 godina rada u firmi. Ne zaboravite da su oni bili tu i onda kada nije baš sve išlo sjajno i da je vaša firma rasla zajedno sa njima. Za jubilarce pripremite posebne nagrade i pokažite im neizmernu zahvalnost što su odani kompaniji za koju rade.

Donirajte i pokažite da mislite na zajednicu

Iskoristite godišnjicu osnivanja vaše firme da podržite dobrotvorne organizacije i ustanove ili akcije koje su važne za razvoj lokalne zajednice. Donirajte uređaje ili drugu opremu lokalnim školama, bolnicama ili ustanovama koje brinu o najmlađima.

Takođe, možete donirati sredstava i sportskim kolektivima ili organizacijama u kojima su vaši zaposleni volonterski angažovani. Još bolja ideja je da to uradite u njihovo ime. Razmislite o tome da zamolite zaposlene da napišu ime organizacije u kojoj su volonteri. To mogu biti izviđači, amaterski sportski kolektivi, folklorni ansambli ili humanitarne organizacije poput Crvenog krsta.

Na dan jubileja obavestite zaposlene u čije ime ste donirali sredstva i da ste to uradili onako kako bi oni želeli. Sigurni smo da će posle ovakvog vašeg poteza oni biti ponosni i još privrženiji firmi.

Napravite grupnu fotografiju

Na kraju, ne zaboravite da napravite grupnu fotografiju za jubilarnu godišnjicu. Ako ste to do sada redovno radili, verovatno već imate album koji sa ponosom možete pokazati svojim partnerima ili prijateljima. U njemu se krije istorija razvoja vaše firme, od prvih dana pa sve do jubileja koji danas slavite. Ne dozvolite da ostanu samo sećanja kako je nekada bilo. Ovekovečite trenutke jubileja.

Organizovanje proslave jubileja firme je događaj kojem morate pristupiti sa puno posvećenosti. Jubilej je dokaz koliko ste napredovali, koliko cenite svoje zaposlene i brinete o njima, ali i pokazatelj toga kako vidite vašu firmu u budućnosti. Ne štedite na organizaciji jubileja, oni su retki i ako je vaša firma uspešna svih tih godina, slobodno se pohvalite time.

To je znak partnerima da ste stabilni, pouzdani i da mogu uvek da računaju na vas.

Takođe pročitajte

Portret sa likom Branka Miljkovića na onlajn licitaciji LFN

Lokalna fondacija Niš nastavlja dobru tradiciju Fejsbuk licitacija! Ovog puta na licitaciji se nalazi portret …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.