Park u produžetku ulice Sedmog jula, kao i ulice Milojka Lešanina i Dušanova, postali su danas bogatiji za stabla lišćara koja su zaposleni u kompaniji Mondelēz International, u okviru akcije pošumljavanja gradova u Srbiji, posadili u partnerstvu sa JKP Medijana.
Povodom Svetskog dana šuma, kompanija je pokrenula akciju sadnje drveća u nekoliko gradova u Srbiji, u nameri da doprinese čistijem vazduhu i očuvanju lokalne životne sredine.
“U okviru održivog poslovanja u našoj industriji želimo da doprinesemo tome da ljudi i planeta mogu da napreduju zajedno. Sa jedne strane, prioritet je da budemo lider u oblastima koje su nama kao kompaniji najznačajnije, sa druge, da pokrećemo pozitivne promene u oblastima koje su svetu generalno najpotrebnije. Zaštita životne sredine je jedna od njih i zato nam je posebno drago da smo današnjom akcijom ozeleneli površinu u Nišu i doprineli čistijem vazduhu u ovom gradu”, izjavio je Stevan Vujošević, Country Manager za Srbiju i BiH u kompaniji Mondelēz International.
„Svaka promena započinje iznutra i zato sam veoma ponosan na kolege koje su danas u Nišu učestvovale u ovoj akciji sadnje drveća. To je potvrda da svako od nas ima važnu ulogu u očuvanju životne sredine i može doprineti lokalnoj zajednici”, naglasio je Vujošević.
Akcijom u Nišu kompanija, uz svoje dobro poznate brendove Milka i OREO, nastavilja talas pošumljavanja širom Srbije, koji je započet juče u Novom Sadu. Do kraja nedelje sadnja drveća će biti organizovana u Kragujevcu, a na jesen će sve biti zaokruženo velikom akcijom ozelenjavanja u Beogradu.
U okviru konkretnih akcija usmerenih na oblast klimatskih promena, kompanija Mondelēz International postavila je ambiciozan cilj – pre dve godine obavezala se da do 2050. godine ostvari cilj nulte neto emisije gasova sa efektom staklene bašte u celokupnom lancu vrednosti.
Da bi ostvarila ovaj dugoročan cilj, postavljeni su jasni principi među kojima su i transformisanje sopstvenog načina poslovanja, jačanje saradnje u okviru industrije i sektora, investiranje u inovacije kako bi se pokrenula tehnološka evolucija, kao i postavljanje kratkoročnih ciljeva i transparentnost napretka u njihovom ostvarivanju.
Napredak u ostvarivanju ciljeva u oblasti zaštite životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja, kompanija objavljuje u svom “Snacking Made Right” izveštaju. Poslednji izveštaj za 2021, kada su u pitanju oblasti klimatskih promena i životne sredine, pokazuje da je emisija CO2 smanjena za 21% u odnosu na referentnu 2018. godinu, dok 32% električne energije koja se koristi u operacijama dolazi iz obnovljivih izvora energije, što je povećanje od 9% u poređenju sa 2020. godinom.
Koristimo tehnologije poput kolačića za skladištenje i/ili pristup informacijama o uređaju. Ovo radimo da bismo poboljšali iskustvo pregledanja i prikazali (ne) personalizovane oglase. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili za jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahtevaju pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu se obično ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.