Foto: Levi's/Fashion Company

Najpoznatije farmerke na svetu slave 150. rođendan

Ove godine obeležava se 150 godina od nastanka Levi’s® 501® jeansa koji je tokom vremena stekao kultni status i postao prepoznatljiv kao originalni model od kog su potekle sve ostale farmerke.

Leviske su tokom svoje duge istorije nosili revolucionari, mislioci, kreativci i milioni drugih ljudi koji se ne plaše da eksperimentišu, preuzimaju rizike i pokreću promene.

Kako bi odao počast mnogobrojnim pričama ljubitelja legendarnog 501® modela, američki brend je pokrenuo jednogodišnju kampanju “The Greatest Story Ever Worn”, u prevodu ‘Najveća priča koja je ikada nošena’.

Foto: Levi’s/Fashion Company

Kampanja slavi neverovatnu prošlost farmerki 501® i njihovu ulogu u mnogobrojnim istorijskim, kulturnim i ličnim trenucima i ujedno poziva novu generaciju da zakopča peto dugme i ispiše naredno poglavlje priče.

„Od najskromnijih početaka kada su služile kao radne pantalone, farmerke Levi’s® 501® postale su prazno platno za samoizražavanje koje prevazilazi kulturne i klasne granice. Ovo je neverovatan trenutak i prekretnica za brend, a kampanjom želimo da proslavimo nasleđe modela 501®, njegovu nenadmašnu širinu i globalnu relevantnost”, izjavio je Chris Jackman, potpredsednik Levi’s brend marketinga.

Kampanja obuhvata tri kratka filma o petstokecu, inspirisana istinitim događajima, u režiji poznatih kinematografa Martina de Thuraha i Meline Matsoukas.

Foto: Levi’s/Fashion Company

Prvi film, zasnovan na istorijskim činjenicama, zove se Precious Cargo (Dragoceni brodski tovar) i prikazuje priču o tome kako su 501® farmerke dospele na Jamajku 1970-ih godina, te kako su ih ljudi iz glavnog grada Kingston prilagodili svojoj kulturi i stilu.

Drugi film, Fair Exchange (Poštena razmena) je priča o odluci jednog momka da zameni životinju sa porodične farme za par farmerki 501®. Hladna gruzijska zima služi kao pozadina teme koja prikazuje kultni model kao simbol nečeg većeg – sna.

Legends Never Die (Legende nikad ne umiru) naziv je trećeg filma zasnovanog na istinitoj priči o o vernom ljubitelju brenda Levi’s® koji je tražio da bude sahranjen u svojim farmerkama 501®, kao i da isti model nose svi prisutni na ispraćaju.

Film u režiji Martina de Tura predstavlja refleksiju o kolektivnoj ljubavi koja je inspirisala grupu ljudi da se pojave u džinsu za voljenog člana porodice i prijatelja.

U čast godišnjice, američki brend će predstaviti nove modele iz linije 501®, uključujući i limitirane komade kao što je reinterpretirana verzija prvobitnih plavih farmerica 1873 “XX Waist Overalls”, kao i muški model 501 ‘54 i ženski 501 ‘81.

Takođe pročitajte

Doktor Milić postao počasni član Svetske organizacije vaskularnih hirurga

Direktor niške Klinike za kardiohirurgiju prof.dr Dragan Milić postao je počasni član najveceg svetskog udruženja …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.