O njima se snimaju filmovi, pišu uzbudljive knjige, a mnogi od nas bi tvrdili i da ih lično poznaju.
Međutim, osim što su ponekad plod stvaralačke mašte ili deo našeg neposrednog okruženja, šta zapravo znamo o osobama koje bismo okarakterisali kao „manipulatore“? Koja su psihološka svojstva ljudi koja omogućavaju da obmane i „manipulacija“ uspeju? Kakve se obmane koriste u marketingu?
Psihološko savetovalište za studente Studentskog kulturnog centra u Nišu organizuje seminar u subotu, 29. februara 2020. od 11 do 14 časova, u velikoj sali Univerziteta u Nišu (zgrada Banovine, Šumatovačka bb.). Imaćete priliku da se bliže upoznate sa samim razvojnim putem jednog „manipulatora“, sa time kako smo mi sami podložni obmani i da dobijete odgovore na pitanja kao što su:
– Šta je, zapravo, manipulacija?
– Koje vrste manipulacije postoje?
– Kako izgleda i kako se ponaša manipulator?
– U kakvoj porodici odrasta manipulator?
– Kakve emotivne veze i prijateljstva oni skapaju?
– Kakve obmane postoje u marketingu i koje su dobre prakse marketinga?
– Koji su primeri obmana u praksi oglašavanja?
Predavači:
– prof. dr Jelisaveta Todorović, psiholog
– Maja Delibašić, psihoterapeut
– prof. dr Vladimir Hedrih, psiholog
„Dođite da zajedno naučimo kako da ih prepoznamo, da se upoznamo sa strategijama koje koriste u različitim životnim aspektima, ali i da se upoznamo sa bezazlenijim vidovima obmana i „igara“ naših sopstvenih umova, koje se koriste u sferama poput marketinga i poslovnog sveta uopšte.“ – poručuju iz Psihološkog savetovališta
Prisustvovanje na seminaru je BESPLATNO i ulaz je slobodan svim uzrastima posetilaca. Broj mesta je ograničen. Zainteresovani se mogu prijaviti popunjavanjem formulara https://forms.gle/mdT8k7WbDLcRqkt19
Po završetku seminara, posetioci dobijaju sertifikat o prisustvu.