NESCAFÉ ponovo izglasan za omiljenu kafu u Srbiji

Najodrživiji brend kafe na svetu, NESCAFÉ, ponovo je izabran za omiljenu kafu u Srbiji u okviru kampanje „Miljenik potrošača“ koju tradicionalno organizuje udruženje „Moja Srbija“. U konkurenciji za nagradu našlo se više od 1.500 poznatih brendova u 30 kategorija, a finalno glasanje organizovano je među 2.000 potrošača iz cele Srbije metodom „lice u lice“. NESCAFÉ je isto priznanje osvojio i 2021. godine.

Marija Grujičić, menadžerka brenda NESCAFÉ, istakla je da ova nagrada ima posebnu težinu, jer odluku o dobitnicima donose isključivo potrošači kao najkompetentniji žiri.

“Već duže od decenije sprovodimo NESCAFÉ plan, u čijem središtu se nalazi prelazak na uzgoj kafe po principima regenerativne poljoprivrede, koji će poboljšati produktivnost farmi, povećati prihod proizvođača kafe i dodatno smanjiti emisije ugljen-dioksida u sektoru poljoprivrede. Činjenica da se u svetu svake sekunde popije 6.000 šoljica NESCAFÉ-a kafe dovoljan je motiv da Nestlé kao najveća svetska kompanija za proizvodnju hrane i pića uloži ogromne napore u održivu proizvodnju kafe kako bi naši potrošači mogli da uživaju u jedinstvenim ukusima i aromama ovog napitka i u narednim decenijama”, izjavila je Grujičić. 

Kafa koja se koristi u fabrikama u Evropi dolazi iz 100% odgovornog procesa nabavke, dok se talog od NESCAFÉ kafe koristi za napajanje proizvodnih centara, čime se štede drugi energetski resursi. Nescafé Pure soluble već ima jedno od najodrživijih pakovanja – metalne limenke i čaše koje se mogu ponovno upotrebiti i beskonačno reciklirati, a nedavno je promenjeno i pakovanje NESCAFE 3u1 s ciljem jednostavnije reciklaže.

U oktobru prošle godine Nestlé je  predstavio novu viziju održivosti za sledećih 10 godina –  NESCAFÉ Plan 2030 – kroz koji će pružiti podršku uzgajivačima kafe u prelasku na prakse regenerativne poljoprivrede, kako bi se smanjile emisije gasova staklene bašte i povećala zarada poljoprivrednika.

Nestlé u Srbiji sprovodi program regenerativne poljoprivrede sa dobavljačima povrća za Začin C, brend koji je takođe već godinama omiljeni izbor potrošača u kategoriji supa i začina.

Podsećamo i da je udruženje „Moja Srbija“, nedavno dodelilo nagradu „Dobročinitelj“ kompaniji Nestlé za društveno odgovorne aktivnosti u 2020, 2021, i 2022. godini. 

PR

Takođe pročitajte

Međunarodni dan žena iz ugla popularnog lanca

Direktorke, prodavačice, menadžerke, radnice u skladištu, savetnice za kupce. Žene čine čak 93 odsto zaposlenih …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.