Pedagoški most između Nemačke i Srbije

Epilog višegodišnje saradnje između vlasotinačke Tehničke škole i obrazovnih ustanova u nemačkoj je uvođenje novog profila “Industrijski mehaničar” po nemačkom sistemu dualnog obrazovanja a saradnja se nastavlja i međusobnim posetama.

tehnicka-skola-vlasotinceStudijsko putovanje učenika ekonomske struke Tehničke škole iz Vlasotinca organizovano je za 11 učenika ekonomske struke, profesorke Jasminu Đorđević i Gordanu Išljamović Krstić i direktora Milivoja Đorđevića. Njihovi domaćini bila je partnerska nemačka ekonomska škola Hugo-Eckener schule (Hugo Ekner) u Fridrihshafenu. To je grad sa  60.000 stanovnika u pokrajini Baden-Virtemberg  čiji je glavni grad Štutgard, na Bodenskom jezeru između Nemačke, Švajcarske i Austrije.tehnicka-skola-poseta-nemacka

Podsećanja radi saradnja je uspostavljena od 2011.godine kroz
projekat „Partnerstvo na delu“ – Evropskog pokreta u Srbiji i GIZ. Zasniva se na boravku učenika u porodicama i komunikaciji na engleskom jeziku. Cilj je upoznavanje sa njihovom kulturom, običajima, obrazovnim sistemom.tehnicka-skola

“Profesor Dejvid Bučer, menadžer škole, predstavio je profil asistent industrijskog menadžera koji je deo dualnog sistema, a učenici su prezentovali kompanije u kojima imaju stručnu praksu. Posetili smo Školski muzej u Fridrihshafenu, pivaru „Leibinger” u Ravenzburgu i Muzej hmelja u Tetnangu.Direktor i profesori imali su sastanak sa direktorkom škole Suzan Fasnaht i obavestili je o našem novom profilu industrijski mehaničar, o dualnom sistemu, razgovarali o dosadašnjoj uspešnoj, kao i o budućoj saradnji, prenosi nam profesorka Jasmina Đorđević.

Takođe pročitajte

Lik i delo Branka Miljković inspiracija najmlađima za nagradni konkurs

Osnovna škola „Branko Miljković” u Nišu, po trinaesti put proglasila je pobednike nagradnog literarnog konkursa …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.