Lewis Hamilton u novoj kampanji Tommy Hilfigera

Kultni američki brend Tommy Hilfiger, u vlasništvu PVH Corp, zakoračio je u prolećnu sezonu novom, urbanom kolekcijom TommyXLewis koja je nastala kao rezultat saradnje američkog modnog maga Tommy Hilfigera i Lewis Hamiltona, šestostrukog svetskog šampiona Formule 1 i globalno zaštitno lice muške linije Tommy Hilfiger.

Održivi elementi prožeti su kroz celu kolekciju koja slavi koncept “stil za svakoga”, zasnovanim na brisanju granica između polova, porekla, godina i oblika tela.

This slideshow requires JavaScript.

Muška prolećna kolekcija TommyXLewis spaja istorijsko nasleđe brenda sa Lewisovom streetwear estetikom, slaveći iconic dizajn kao osnovu klasičnog američkog stila. Fokus je na duksevima i kargo pantalonama u novim, inspirativnim krojevima, kao i neočekivanim detaljima poput materijala sa dva lica, koji doprinose funkcionalnosti klasičnih silueta. Kolekcija se poigrava sa vojničko-plavim i zelenim nijansama, uz primese neutralnih tonova. Trenerke i bomber jakne, koje su obogaćene smelim neon bojama, idealne su za neformalni, urbani look.

Sedamdeset pet odsto kolekcije TommyXLewis napravljeno je od održivih materijala poput organskog pamuka i prirodnog materijala Sorona® koji predstavlja održivu alternativu postavi. Denim pantalone, šorcevi, pletene majice i teksas jakne napravljene su od recikliranih materijala, uz poseban, ekološki proces izbeljivanja koji ima manji uticaj na životnu okolinu.

Odabrani modeli iz prolećne kolekcije TommyXLewis dostupni su u prodavnici Tommy Hilfiger u šoping centru Rajićeva u Beogradu kao i na online shopu www.fashionandfriends.com

Takođe pročitajte

Zavičajni muzej u Knjaževcu čuva jedinstvenu zbirku čarapa

Jedan segment kulturnog nasleđa koji je na sve posetioce Knjaževca ostavio jak utisak su sigurno …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.