petak , 5 juna 2020

Lewis Hamilton u novoj kampanji Tommy Hilfigera

Kultni američki brend Tommy Hilfiger, u vlasništvu PVH Corp, zakoračio je u prolećnu sezonu novom, urbanom kolekcijom TommyXLewis koja je nastala kao rezultat saradnje američkog modnog maga Tommy Hilfigera i Lewis Hamiltona, šestostrukog svetskog šampiona Formule 1 i globalno zaštitno lice muške linije Tommy Hilfiger.

Održivi elementi prožeti su kroz celu kolekciju koja slavi koncept “stil za svakoga”, zasnovanim na brisanju granica između polova, porekla, godina i oblika tela.

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Muška prolećna kolekcija TommyXLewis spaja istorijsko nasleđe brenda sa Lewisovom streetwear estetikom, slaveći iconic dizajn kao osnovu klasičnog američkog stila. Fokus je na duksevima i kargo pantalonama u novim, inspirativnim krojevima, kao i neočekivanim detaljima poput materijala sa dva lica, koji doprinose funkcionalnosti klasičnih silueta. Kolekcija se poigrava sa vojničko-plavim i zelenim nijansama, uz primese neutralnih tonova. Trenerke i bomber jakne, koje su obogaćene smelim neon bojama, idealne su za neformalni, urbani look.

Sedamdeset pet odsto kolekcije TommyXLewis napravljeno je od održivih materijala poput organskog pamuka i prirodnog materijala Sorona® koji predstavlja održivu alternativu postavi. Denim pantalone, šorcevi, pletene majice i teksas jakne napravljene su od recikliranih materijala, uz poseban, ekološki proces izbeljivanja koji ima manji uticaj na životnu okolinu.

Odabrani modeli iz prolećne kolekcije TommyXLewis dostupni su u prodavnici Tommy Hilfiger u šoping centru Rajićeva u Beogradu kao i na online shopu www.fashionandfriends.com

Takođe pročitajte

COVID 19 – iglu i konac u ruke da šijemo maske!

“Šijemo maske. Znamo da one neće spasiti svet, ali mogu pomoći ljudima. Za sada znamo …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.