subota , 30 maja 2020

Profesije za budućnost u okviru Kampanje za mlade

U okviru Kampanje za mlade 4. aprila je u prostoru EU info kutka održana radionica na temu Profesije za budućnost.

Namenjena mladima ili jednostavno svim onima koji su hteli da čuju šta su to digitalni nomad i i ko se u Nišu bavi zelenom ekonomijom. Na ovoj radionici su preduzetnici koji se bave modernim ali ne toliko razvijenim zanimanjima na našim prostorima predstavili svoje proizvode, način na koji posluju, misiju, dalje planove, i na koji način se mladi ljudi mogu uključiti ili pokrenuti nešto.

Gosti-domaćini ove radionice bili su Ana Blagojević iz firme “JUGO-IMPEX E.E.R” d.o.o – E-reciklaža i koja se bavi očuvanjem životne sredine. Ona je prisutnima predstavila najsavremeniju tehnologiju, mašine za reciklažu, naglasivši da sve vrste elektronskog i električnog otpada se uklanjaju iz prirode kroz jedan siguran, efikasan i društveno odgovoran process.

Nešto o inkubator centrima i kako oni funkcionišu govorio je Nenad Stojanović, direktor Deli prostora koji okuplja preduzetnike iz oblasti kreativnih industrija.

“Deli prostor je mesto koje potpuno omogućava bavljenje kreativnim industrijama. Trenutno imamo arhitekte, dizajnere, fotografe, strip crtače, dizajnere tekstila i kopirajtinga. To su jedna vrlo interesantna zanimanja koja su i koja će biti, dokaz da mladi ljudi ne moraju da idu iz ovog grada, nego da na jednom mestu koje se sasvim pristojno mogu da stvaraju bolje uslove za njih i za nas.” – rekao nam je Nenad Stojanović inače iz tima upravnog odbora Proaktiv-a.

Proaktiv je orgаnizаciја civilnog društva  koja nudi dosta aktivnosti i programa za omladinu a takođe i za volontere. Nајznаčајniја dоstignućа оrgаnizаciје Prоаktiv lеžе u prоgrаmskim оblаstimа kојimа sе оrgаnizаciја bаvi. U оvоm trеnutku Prоаktiv sе оslаnjа nа 5 оsnоvnа prоgrаmа i tо: ЕU prоgrаm, Dеcеntrаlizаciја, Еkоnоmskо оsnаživаnjе, Omlаdinski prоgrаm i prоgrаm Аktivni grаđаni.

Posetioci su takođe imali priliku da čuju i o Stock fotografiji i videografiji o kojoj je govorio Đorđe Radošević koji se tim poslom bavi profesionalno. Radio je poslove SEO optimizacije, kopirajtinga i blogovanja u firmi Intercasa i trenutno razvija biznis u oblasti fotografija za venčanja.

Kampanja za mlade obuhvata niz aktivnosti kojima će Delegacije Evropske unije u Srbiji u saradnji sa EU info centrom i EU info kutkom predstaviti mladima nove mogućnosti i podršku EU u oblasti obrazovanja, poslovanja, inovacija i kulture.

Takođe pročitajte

Postavimo stvari na pravu meru

Dva metra razmaka – upozorenje koje najčešće čujemo ovih dana, radnja koju posebno odgovorno obavljamo, …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.