utorak , novembar 19 2019
Početna / BIZNIS / HOLA SYSTEMS – niški ekran od 43 inča osetljiv na dodir

HOLA SYSTEMS – niški ekran od 43 inča osetljiv na dodir

Niška startup kompanija Hola Systems predstavila je u prostorijama niškog Deli centra svoj inovativni domaći proizvod – interaktivne uređaje sa ekranima osetljivim na dodir.

Aktuelni trend u svetu su interaktivne prezentacije i uređaji koji su dali dobre rezultate i pomažu u poslovanju. Hola System je to prepoznao i u saradnji sa Inovacionim fondom Ministarstva Srbije razvila novi jedinstveni proizvod na našem tržištu. Radi se o interaktivnom uređaju sa ekranom 43 inča osetljivim na dodir.

Priča je nastala pre nekih godinu dana, to naše znanje u stvaranju interaktivnih aplikacija mi iz tima kompanije smo hteli da prebacimo na veće ekrane. Dugo smo razmišljali kakav je to proizvod na koji ćemo preneti iskustvo i ideju. Tako je i nastao projekat interaktivnih uređaja jer je nešto što nije zastupljeno kod nas tj. ne koristi se u to tolikoj meri kao što je to slučaj u svetu.” kaže direktor Hola System-a Dragan Miljković.

Jednostavnost korišćenja je ono na šta je tim kompanije Hola posebno obraćao pažnju prilikom nastanka, pa su tako softveri i aplikacije dizajnirani tako da prikažu sve potrebne informacije kompanije na savremen i korisnički prilagođen način.

Cilj nam je bio da to bude uređaj koji se u potpunosti proizvodi u Srbiji, tačnije u Nišu. Cena je formirana za srpsko tržište i potpuno je nebitno odakle je kupac, Vranje ili Subotica, proizvod stiže u jednom danu. Garancija za naše uređaje je duža nego kod evropskih proizvoda, te se može slobodno reći da ispunjavamo sve zahteve srpskog tržišta. Hola interaktivni uređaj koristi zabavne i komercijalne aplikacije koje razvijamo i prilagođavamo u saradnji sa klijentom, navodi Miljković.

Pokrenuti bilo kakvu proizvodnju u Srbiji zaista nije lako, potrebno je mnogo hrabrosti i dobra ideja. Mi smo ideju imali, i uspeli smo da na kraju dobijemo proizvod koji je svetski, a dolazi iz Niša. Mogu reći da smo svi u timu ponosni na ovaj projekat i prve korake iako je ovo tek početak.” – kaže Jovana Nikolić zadužena za marketing i prodaju.

Ono što na prvi pogled čini ovaj uređaj zanimljivim je i savremeni minimalistički dizajn, koji mu dozvoljava da se kao takav uklopu u sve ambijente. Uređaj je prezentovan na Sajmu turizma u Beogradu gde je izazvao dosta pažnje, a od izuzetnog značaja je ističu iz kompanije sam utisak ljudi koji se upoznaju i testiraju.

Feedback svakog pojedinca je bitan kako bi dalji razvoj kompanije išao upravo u pravcu osluškivanja potreba svih građana.”

Takođe pročitajte

Prvi broj časopisa “Optim-Um” u znaku kulturne raznolikosti

U četvrtak, 14. novembra  sa početkom od 11 časova u Media & Reform centru održana …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.