Dinar od svake prodate čaše „Milk House“ Foto: Lokalna Fondacija Nis

Dinar od svake prodate čaše „Milk House“ planinskog jogurta ide za kupovinu lopti osnovnim školama

Mnogim ljudima gotovo svaki doručak započinje pecivom i obaveznom čašom jogurta. Jedan jogurt je sada još ukusniji i sa važnom svrhom, jer poznata niška mlekara „Milk House“  izdvaja po dinar od svake prodate čaše svog planinskog jogurta za kupovinu lopti koje će donirati svim osnovnim školama u Nišu.

Kampanja Naš grad – naša mlekaraima za cilj da zajedno sa građanima podrži najmlađe i promoviše bavljenje sportom i fizičkom aktivnošću. Kroz ovu akciju „Milk House“ želi da pokaže odgovornost i osećaj pripadnosti zajednici.

,,Upravo iz toga je i proistekao slogan Naš grad – naša mlekara, kroz koji jasno poručujemo koliko se ponosimo kako našim gradom i sugrađanima, tako i našom mlekarom, čiji proizvodi se danas nalaze u svakom domu. Kako bismo naše sugrađane nagradili za vernost, odlučili smo da im uzvratimo jednim lepim gestom, a nakon dužeg razmatranja izbor je pao na one najmlađe” poručuju iz kompanije „Milk House“.

Kao pouzdan partner u realizaciji kampanje prepoznata je Lokalna fondacija Niš, koja sa velikim zadovoljstvom uvek učestvuje u inicijativama koje doprinose gradu, naročito kada te akcije realizuju Nišlije i niške kompanije. Poseban značaj ove akcije je u tome što je zajednička akcija u kojoj svoj doprinos daju građani. Svako ko popije bar jednu čašu planinskog jogurta ove velike mlekare, može da kaže da je učestvovao u prikupljanju sredstava i pomogao da deca u niškim školama dobiju nove lopte. Jačanje osećaja zajedništva u Nišu jedan je od najvažnijih ciljeva ove akcije.

Tokom četiri meseca, od 1. maja do 1. septembra, po jedan dinar od svake prodate čaše odlazi u budžet za nabavku lopti. Akcija je podržana i od strane Školske uprave u Nišu, sa kojom će u septembru, nakon završetka kampanje biti organizovano druženje sa osnovcima i podela lopti.

Lokalna fondacija Niš na različite načine pruža podršku zajednici, kroz javne konkurse, kampanje prikupljanja sredstava za podršku formalnim i neformalnim grupama građana. Više informacija o aktivnostima pronađite na sajtu LFN.

Takođe pročitajte

Zašto je Katarina Nešić „dijamant od žene“?

Praksa je da se o moćnim i uspešnim ženama piše 8.marta kao da ne postoje …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.