utorak , 2 juna 2020

Za praznike deset tona hrane Crvenom krstu Srbije

U okviru zajedničke humanitarne kampanje Crvenog krsta Srbije i Lidla Srbija, „Mala dela su velika stvar“, prikupljeno je više od 10 tona namirnica u svim Lidlovim prodavnicama. Ovoj akciji, koja je trajala od 28. novembra do 15. decembra, odazvali su se građani 26 zajednica širom Srbije.

Inicijativa koju su pokrenuli Lidl Srbija i Crveni krst Srbije, ujedinila je građane Srbije u plemenitom cilju da svi oni kojima je to potrebno, imaju lepu prazničnu trpezu. Prikupljeni proizvodi biće dostavljeni lokalnim organizacijama Crvenog krsta Srbije, koje će ih rasporediti prema potrebama korisnika.

Neizmerno smo zahvalni svim potrošačima koji su pokazali humanost i dobru volju da doniranjem namirnica pomognu najosetljivijim članovima društva. Zajedno mala dela pretvaramo u velike stvari i ponosni smo na to što imamo priliku da ulepšamo predstojeće praznike velikom broju korisnika humanitarnih programa Crvenog krsta Srbije“-  izjavila je rukovodilac korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija, Martina Petrović.

U Crvenom krstu Srbije posebno ističu saosećajnost koju su pokazali građani širom naše zemlje i prepoznali važnost ove akcije.

Solidarnost i lepota darivanja pokazale su da je humanost našim sugrađanima, koji su se odazvali našoj zajedničkoj akciji, zaista „u srcu”. Male stvari učinile su čudo – vratile su osmehe i veru u ljudsku dobrotu i onima koji na svojoj prazničnoj trpezi imaju tek po nešto. Zahvaljujemo društveno odgovornoj kompaniji Lidl Srbija na pomoći i razumevanju u ovakvoj humanitarnoj akciji. Uvereni smo da ćemo i ubuduće sarađivati i tako učiniti život lepšim onima kojima je naša podrška potrebna. Mali koraci čine dobrotu tako velikom” – istakao je predsednik Crvenog krsta Srbije, prof. dr Dragan Radovanović.

Kompanija Lidl Srbija, pod motom održivog poslovanja „Za bolje sutra“, nastaviće da pruža podršku svima onima kojima je ona neophodna.

„Za bolje sutra“
Kao internacionalni trgovinski lanac, Lidl Srbija u svakodnevnom delovanju, osim ekonomskih, u obzir uzima i društvene i ekološke faktore. Kroz moto odgovornosti „Za bolje sutra“, kompanija Lidl Srbija se trudi da na duge staze gradi strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno okruženje. Lidlove društveno odgovorne aktivnosti zasnivaju se na 5 stubova: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.

 

O Lidlu

Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više od 287.000 zaposlenih. Na osnovu nacionalnih nagrada za najboljeg maloprodavca u više zemalja Evrope, Lidl je nosilac priznanja „Retailer of the Year Europe” za 2018/2019.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 37 prodavnica u 26 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.

Takođe pročitajte

Air Srbija ponovo pokreće letove iz Niša

Avio-kompanija Air Srbija je danas najavila da ponovo pokreće letove iz Niša i Кraljeva jer …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.