ilustracija

WEXPORT FOOD – Prilika za izvoz hrane na američko tržište

Kompanije u prehrambenoj industriji čije vlasnice, osnivači ili rukovodioci su žene, mogu da se prijave za aktivnost podrške jačanju konkurentnosti ženskih biznisa u prehrambenoj industriji  i unapređenju prodaje njihovih proizvoda na tržištu Sjedinjenih Američkih Država. Cilj programa je da podrži 11 ženskih kompanija u prehrambenoj industriji iz zemalja Zapadnog Balkana, koje će dobiti kompletnu podršku u pripremi i realizaciji izvoza, prodaji i distribuciji u SAD kroz pozicioniranje i plasman u onlajn kanalima kao što su Amazon i Walmart

Program Žene u izvozu hrane (WEXPORT FOOD) sprovodi Filly Filly Foods LtD., kompanija specijalizovana za prodaju etno, visoko-kvalitetne i premijum hrane sa sedištem u Vašingtonu, Sjedinjene Američke Države u saradnji sa konsultantskom agencijom Digital Drive iz Beograda. Aktivnost se realizuje uz podršku regionalnog CATALYZE Programa za podsticanje rasta i razvoja malih i srednjih preduzeća (MSP), uz finansijska sredstva Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID).

Podrška između ostalog uključuje: mentorsku podršku prilikom pripreme za izvoz i ispunjavanja svih regulativa i uslova, organizaciju špedicije i transporta, redizajn etikete, ulistavanje na onlajn platforme za prodaju hrane, promociju proizvoda kroz posebno kreirane i sponzorisane digitalne kampanje na američkom tržištu  i direktnu promociju ka kupcima na tržištu SAD (tasting events).

Istovremeno, Filly Food će u okviru svoje platforme za elektronsku prodaju hrane (www.mezehub.com) kreirati i posebnu kategoriju za proizvode žena preduzetnica i na taj način doprineti boljoj vidljivosti I promociji ovih proizvoda ka krajnjim potrošačima na tržištu SAD.

Javni poziv sa kriterijumima i prijavnim formularom dostupan je preko internet stranice MezeHub.com platforme za prodaju hrane u SAD www.mezehub.com/pages/wexport-food-zene-u-izvozu-hrane.

SAD su drugo najveće svetsko tržište hrane, odmah posle NR Kine. Očekuje se da će tržište hrane u SAD nastaviti sa stabilnim rastom po godišnjoj stopi od 1,8%, dok će online prodaja sa trenutnih 7% skočiti na 12% ukupne prodaje hrane u SAD, što predstavlja izuzetan potencijal za unapređenje prodaje prehrambenih proizvoda domaćih proizvođača na ovom tržištu.

Konkurs je otvoren do 3. oktobra 2022. godine.

Takođe pročitajte

Rekonstrukcija niške toplane donosi smanjenje štetnih gasova

Rekonstrukcija opreme u najvećoj niškoj toplani Krivi vir koja treba da se završi u ovoj …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.