ilustracija

WEXPORT FOOD – Prilika za izvoz hrane na američko tržište

Kompanije u prehrambenoj industriji čije vlasnice, osnivači ili rukovodioci su žene, mogu da se prijave za aktivnost podrške jačanju konkurentnosti ženskih biznisa u prehrambenoj industriji  i unapređenju prodaje njihovih proizvoda na tržištu Sjedinjenih Američkih Država. Cilj programa je da podrži 11 ženskih kompanija u prehrambenoj industriji iz zemalja Zapadnog Balkana, koje će dobiti kompletnu podršku u pripremi i realizaciji izvoza, prodaji i distribuciji u SAD kroz pozicioniranje i plasman u onlajn kanalima kao što su Amazon i Walmart

Program Žene u izvozu hrane (WEXPORT FOOD) sprovodi Filly Filly Foods LtD., kompanija specijalizovana za prodaju etno, visoko-kvalitetne i premijum hrane sa sedištem u Vašingtonu, Sjedinjene Američke Države u saradnji sa konsultantskom agencijom Digital Drive iz Beograda. Aktivnost se realizuje uz podršku regionalnog CATALYZE Programa za podsticanje rasta i razvoja malih i srednjih preduzeća (MSP), uz finansijska sredstva Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID).

Podrška između ostalog uključuje: mentorsku podršku prilikom pripreme za izvoz i ispunjavanja svih regulativa i uslova, organizaciju špedicije i transporta, redizajn etikete, ulistavanje na onlajn platforme za prodaju hrane, promociju proizvoda kroz posebno kreirane i sponzorisane digitalne kampanje na američkom tržištu  i direktnu promociju ka kupcima na tržištu SAD (tasting events).

Istovremeno, Filly Food će u okviru svoje platforme za elektronsku prodaju hrane (www.mezehub.com) kreirati i posebnu kategoriju za proizvode žena preduzetnica i na taj način doprineti boljoj vidljivosti I promociji ovih proizvoda ka krajnjim potrošačima na tržištu SAD.

Javni poziv sa kriterijumima i prijavnim formularom dostupan je preko internet stranice MezeHub.com platforme za prodaju hrane u SAD www.mezehub.com/pages/wexport-food-zene-u-izvozu-hrane.

SAD su drugo najveće svetsko tržište hrane, odmah posle NR Kine. Očekuje se da će tržište hrane u SAD nastaviti sa stabilnim rastom po godišnjoj stopi od 1,8%, dok će online prodaja sa trenutnih 7% skočiti na 12% ukupne prodaje hrane u SAD, što predstavlja izuzetan potencijal za unapređenje prodaje prehrambenih proizvoda domaćih proizvođača na ovom tržištu.

Konkurs je otvoren do 3. oktobra 2022. godine.

Takođe pročitajte

Podržite oslikavanje murala u čast poznatom novinaru Miloradu Doderoviću

Lokalna Fondacija Niš vas poziva da se pridružite kampanji prikupljanja sredstava za oslikavanje murala sa …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.