Vršnjački edukatori za vanredne situacije

U Nišu je u okviru projekta “Učimo, dejstvujemo, doprinosimo: Mladi za bezbednu zajednicu u vanrednim situacijama” održana obuka za srednjoškolce iz osam gradova u Srbiji na temu uloge mladih u vanrednim situacijama. Mladi iz Niša, Pirota, Prokuplja, Leskovca, Vranja, Knjaževca, Ćuprije i Kruševca su kroz dvodnevnu obuku stekli znanja i veštine da razumeju šta su vanredne situacije i vanredna stanja,  prepoznaju razliku između vanredne situacije i vanrednog stanja, identifikuju različite vrste vanrednih situacija i znaju kako da reaguju u njima, shvate značaj volonterizma u vanrednim situacijama i prenesu svoje znanje svojim vršnjacima kao i da primenjuju istraživačke tehnike.

Projekat ima za cilj pružanje podrške mladima za aktivno učešće u razvoju lokalne zajednice i jačanju njihove otpornosti na krizne situacije i prirodne katastrofe, organizuje ga PROTECTA a podržan je od strane Ministarstva turizma i omladine.

U narednom periodu, učenici koji su prošli obuku će imati dva zadatka. Prvi zadatak podrazumeva da stečeno znanje prenesu svojim vršnjacima putem organizacije radionica u svojim školama. Drugi zadatak obuhvata da učenici anketiraju svoje vršnjake u cilju utvrđivanja njihove spremnosti za reagovanje u vanrednim situacijama.
PROTECTA će krajem godine na osnovu rezultata istraživanja uraditi preporuke za bolje uključivanje mladih u suzbijanje posledica koje uzrokuju vanredne situacije.

Takođe pročitajte

Proglašeni pobednici 29. Internacionalnih horskih svečanosti

Internacionalne horske svečanosti prvi put su održane 1966. godine. Manifestacija traje četiri dana i održava …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.