Više od 32.500 hiljade korisnika promenilo operatera u poslednjem kvartalu 2021godine

U Srbiji je za deset godina preneto više od milion brojeva, a očekuje se da će na dinamičnom tržištu  telekomunikacija ovaj broj nastaviti da raste. Mogućnost prenosa broja korisnici rado i sve češće koriste pokazuju i podaci Regulatorne agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL).

Samo u poslednjem kvartalu 2021. više od 32.500 hiljade korisnika je odlučilo da promeni operatera.Svakoga dana suočavamo se sa odlukama, od nekih naizgled beznačajnih do onih velikih, životnovažnih. Ima stvari koje ne volimo da menjamo. Kažu da žene nerado menjaju frizera i ginekologa, a muškarci kafanu i automehaničara. Svi znamo da se poverenje dugo gradi, a lojalnost se ceni.
Nasuprot tome, postoje stvari koje menjamo lako. Ukoliko nam se ne dopada hrana u restoranu,sledeći put ćemo otići u neki drugi, ako nas brend garderobe razočara, teško ćemo mu se vratiti. Menjamo teretanu, željenog lekara i mobilnog operatora. Što je postupak jednostavniji, to se češće
opredeljujemo za promenu.
U čemu je caka i zašto se sve veći broj korisnika odlučuje na ovaj korak?
Prenos broja je zaista jednostavan i besplatan. Ceo proces se završava za četiri radna dana, korisnici zadržavaju broj, uključujući prefiks, i ni u jednom trenutku ne dolazi do prekida usluge. Dakle, sve vreme ste dostupni. Kod prelaska u A1 zahtev se može podneti i onlajn uz prethodnu registraciju na njihovom portalu. Kod Yettel-a i Mts-a neophodno je otići u poslovnicu.
Broj mogu preneti i postpejd i pripejd korisnici. Ono što je bitno da znaju ukoliko žele da prenesu broj u drugu mrežu jeste da to ne podrazumeva raskid ugovora. Sve što treba da urade jeste da podnesu zahtev operatoru kod koga žele da prenesu broj. Podnosilac zahteva nije u obavezi da navede razlog prenosa broja u drugu mobilnu mrežu i ne treba da pribavlja bilo kakvu dokumentaciju – svu papirologiju završava novoizabrani operator, a sve se može završiti i bez odlaska u najbližu prodavnicu i čekanja.
Jedini uslovi za podnošenje zahteva su da je korisnik najmanje tri meseca bio pretplatnik kod postojećeg operatora. Takođe je neophodno da su izmirena sva dugovanja i obaveze prema prethodnom operatoru.

Takođe pročitajte

WIZZ AIR – Fiksnih 9 evra za različite proizvode i usluge. Važi i za postojeće rezervacije!

Spremite se da svoje iskustvo putovanja uzdignete do neslućenih visina uz naše neverovatno prolećno čišćenje!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.