subota , 8 maja 2021

Takmičenje za najbolja digitalna rešenja u obrazovanju

U cilju kreiranja digitalnih obrazovnih sadržaja koji će doprineti povećanju nivoa digitalne pismenosti učenika osnovnih i srednjih škola u Srbiji, Zavod za unapređenje obrazovanja i vaspitanja (ZUOV), Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja (ZVKOV), Propulsion i Inicijativa „Digitalna Srbija” organizuju takmičenje za učenike pod nazivom Digitalna ekspedicija Izazov 2021, čiji je ukupni nagradni fond million dinara.

Izazov se raspisuje u okviru Inicijative za novu medijsku i digitalnu pismenost (Nova pismenost), u partnerstvu s Američkom agencijom za međunarodni razvoj USAID.

Školski timovi imaju zadatak da definišu idejni projekat za kreiranje digitalnog otvorenog obrazovnog resursa. To može biti veb-sajt, tekst, video, video-igra, aplikacija za mobilne uređaje ili drugi resurs koji se može koristiti kao pomoćni nastavni materijal, namenjen i učenicima i opštoj javnosti. Na konkursu koji traje zaključno sa 10. majem mogu da učestvuju timovi osnovnih i srednjih škola, koje čine tri do pet učenika i jedan do dva nastavnika-mentora, a prijavljivanje se vrši popunjavanjem formulara na adresi https://zuov.gov.rs/digitalna-ekspedicija/.

Ovaj konkurs se u Srbiji organizuje prvi put, i zato je Digitalna ekspedicija naše zajedničko putovanje, osvajanje novih znanja i upoznavanje krajolika koji oblikuje digitalna transformacija sveta u kome živimo i četvrta industrijska revolucija, izjavio je Darko Soković, direktor programa Nova pismenost. On dodaje da je cilj Digitalne ekspedicije da podrži i nagradi najbolje ideje koje će doprineti opštoj digitalnoj pismenosti.

Nakon javnog objavljivanja odluke komisije, školski timovi će imati na raspolaganju šest nedelja za realizaciju projektnih ideja. Tim Digitalne ekspedicije će pobedničkim timovima, pored finansijske podrške, pružiti i podršku kroz konsultacije i mentorstvo eksperata iz ove oblasti.

Program Nova pismenost radi s građanima, medijima, kompanijama, obrazovnim sistemom, influenserima i državnom upravom kako bi se najbolje prakse medijske, informacione i digitalne pismenosti našle među temeljima savremenog srpskog društva.

Takođe pročitajte

Završna faza prikupljanja sredstava- “Kako sam autostopom stigao do Ginisa”

Kampanja koju je pokrenuo DELI prostor, u cilju prikupljanja sredstava za štampanje i objavljivanje knjige „KAKO …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.