sreda , 20 januara 2021

Specijalna cena karata RyanAir-a povodom proslave

Za osam meseci od kako posluje sa niškim aerodromom “Konstantin Veliki” irska avio kompanija “RyanAir” prevezla je sa ove vazdušne luke 50 hiljada putnika.

Ova niskotarifna avio kompanija prvi let iz Niša obavila je 4. septembra i to letom za Berlin a do sada je ostvarena mogućnost leta na još tri destinacije, i to Bratislava, Dizeldorf iMilano, sa čak 8 povratnih letova u nedelji.
Zamenica direktora prodaje i marketinga RyanAir Dimitra Apatsidou nam je sumirala dosadašnje rezultate kao i buduće planove ove avio kompanije. Ona je najavila i specijalne cene do ponedeljka 17. aprila,  za letove u maju, junu i julu cena karte je 9,99 eura.
“Nacionalnost putnika koji su putovali RyanAir-om je raznovrsna, a prvo mesto zauzimaju ljudi iz Srbije sa 51%, zatim slede Nemci sa 11%, tu su i Slovaci, Italijani, Česi i Bugari, kazala je Dimitra.

Ona je podsetila prisutne da je ovo četvrta godina od početka programa RyanAir-a , “Uvek sve bolje” koji je nastao kako bi se poboljšao nivo usluga koje pružaju putnicima. Program je direktno usmeren na iskustvo putnika i na uslugu koju vrše putnicima, trudeći se da iskustvo dosadašnjih putnika bude što pozitivnije.
Prosečna cena letova RyanAir kompanije je 46 eura, i bez obzira na rast putnika iz ove kompanije su rekli da će oni da nastave sa politikom najnižih cena letova.
Planovi kompanije u budućoj godini se tiču povećanja broja putnika sa 120 miliona na 200.
Takođe dosta je rađeno na poboljšanju digitalne komunikacije putnika sa RyanAir-om, zarad boljih povratnih informacija.
Aplikacija za mobilne telefone je zapravo osmišljena kako bi omogućila jednostavniju kupovinu karata, rezervaciju kao i informacije o destinacijama.
“Svaki početak je teži, pa je zato potrebno strpljenje, a mi iz kompanije možemo reći da smo zadovoljni dosadašnjim rezultatom ostvarenim u Nišu. Naša posvećenost podršci razvoja turizma i lokalne ekonomije grada Niša pokazuje se upravo ovim rezultatima. Stalno ulaganje u kvalitet naših usluga i osluškivanjem potreba putnika a pre svega ekonomičnost je ono što odlikuje karakteriše našu kompaniju, i sa tim planiramo da nastavimo, rekla nam je Dimitra i napomenula da redovno pratite njihov sajt jer su u planu nove pogodnosti za sve putnike u Nišu.

Takođe pročitajte

Uticaj pandemije virusa Covid19 na ponudu stručnih praksi u 2020. godini

Pandemija izazvana virusom Covid19 uticala je na tržište rada, što se direktno odrazilo i na …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.