Samopouzdanje i jedinstvenost kao sinonim lepote

Povodom Međunarodnog dana žena, švedska kompanija FOREO pokrenula je kampanju pod nazivom „Lepota je stav“, naglašavajući da lepota nije i ne može biti osobina, već je pitanje stava i izbora svakog od nas.

Istražujući „benefite lepote“ kroz ljudsku istoriju, FOREO je otkrio da se još u praistoriji konvencionalna lepota povezivala sa dobrotom, pa su „lepi“ pripadnici plemena smatrani boljim i poštenijim ljudima.

„Evolucija nas je naučila da se standardi lepote menjaju tokom decenija, pa čak i godina. Ali, jedna stvar koja uvek ostaje ista jeste unutrašnja lepota kojom ljudi zrače. Jedinstvena lepota koju svako nosi u sebi je stav, mnogo moćniji i trajniji od bilo koje estetike ili prolaznog trenda jedne epohe. Dok većina veruje da lepota rađa samopouzdanje, FOREO zna da su samopouzdanje i jedinstvenost ono što nas zaista čini lepim. Zato, ovog Dana žena svim predivnim ženama želimo da poklonimo – samopouzdanje”, rekao je Boris Trupčević, direktor kompanije FOREO.

Istraživanja pokazuju da su dame još uvek u nepovoljnijem položaju na tržištu rada, posebno u tradicionalno muškim profesijama. FOREO, sa skoro 70% zaposlenih žena i 60% njih na rukovodećim pozicijama, damama pruža samopouzdanje i ohrabruje ih da slede svoje snove i ističu svoju jedinstvenost.

FOREO LUNA APARATI

Švedski gigant predvodnik je u inovativnoj nezi kože, a najpoznatiji po originalnom asortimanu FOREO LUNA aparata za negu, sa najmekšim i najčistijim silikonskim četkicama za čišćenje lica. Svi LUNA uređaji opremljeni su T-Sonic pulsacijama koje prodiru u duboke slojeve kože, istovremeno uklanjajući nečistoće.

U okviru LUNA proizvoda, izdvajamo Luna Fofo – jedinstveni kompaktni uređaj koji kombinuje pametnu četkicu za čišćenje lica i aparat za analizu kože. Naime, ovaj aparat zahvaljujući savremenoj tehnologiji, omogućava praćenje stanja kože i na osnovu toga pruža jedinstvenu rutinu čišćenja lica. Luna Fofo ima napredne senzore koji se povezuju sa aplikacijom FOREO For You radi merenja nivoa hidratacije, a potom prikazuju stanje kože.

Rezultati se učitavaju u uređaj i nude program za čišćenje lica jedinstvenim T-Sonic pulsacijama, koji je prilagođen jedinstvenom tipu kože. Takođe, radi postizanja savršenog tena uređaj prati i reaguje na unutrašnje i spoljne faktore koji utiču na zdravlje kože, poput načina ishrane, unete količine vode ili promene klime. Nakon skeniranja kože, formira se jedinstveni program nege s personalizovanom jačinom i trajanjem čišćenja ključnih delova lica.

Luna Fofo koji savršeno čisti lice, prilagođavajući se svakom tipu kože, dostupan je i u Srbiji, kao i mnogi drugi FOREO proizvodi. Možete ih pronaći u Lilly drogerijama, i u online prodavnicama: hilife.rs i ananas.rs.

Takođe pročitajte

Hollywood Smile: Sjaj bezvremenske lepote belih zuba

Osmeh koji povezujemo s Holivudom potiče od legendarnih holivudskih glumica i karakteriše ga blistav osmeh …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.