Nova kampanja Grand kafe sa Anđelkom Stević Žugić u glavnoj ulozi

Često čujemo da se živi sve brže, da zbog stresa i brojnih obaveza dolazi do sindroma burnout-a, te treba postaviti granice i odvojiti vreme za sebe. Ali šta to zapravo znači? Kada ste poslednji put odlučili da udovoljite sebi, ali onako, iskreno i samo – sebi? Prošetali do svog skrivenog kutka, gde možete da oslušnete svoje želje i potrebe u tišini. Kada ste poslednji put isključili notifikacije na telefonu, pripremili šoljicu omiljene kafe i uživali u najdražoj knjizi ili filmu? Ova pitanja nam pomažu da se preispitamo koliko zaista slušamo sebe, a ukoliko nemamo odgovore na njih, to može značiti da sebi ne posvećujemo dovoljno vremena pa se može desiti i da „proključamo“!

Simboličan primer za to je upravo priprema omiljene kafe, koja može lako da proključa ako je ne sklonimo na vreme sa ringle. Zato Grand kafa, uz prepoznatljiv slogan “Hajde da imamo vremena”, već četvrtu  godinu zaredom podseća koliko je važno da odvojimo vreme za ljude i stvari koje volimo, ali i za nas same. Nastavkom ove kampanje i u 2024. godini, poručuje da je neophodno da vodimo računa najpre o sebi, kako bismo mogli da brinemo i o drugima.

Postoje one male (i malo veće) stvari koje smo toliko puta želeli da uradimo samo za svoju „dušu”, ali kada ih se setimo, već sledećeg trena pomislimo da nemamo kad. Ponekad provodimo previše vremena radeći ono što moramo jer mislimo da obaveze ne mogu da sačekaju, umesto onog što zaista volimo.

Zato, hajde da imamo vremena i za sebe, baš sada!

PR

Takođe pročitajte

Kupovinu stana u izgradnji: Kako se zaštititi i iskoristiti povoljne uslove

Ukoliko se trenutno nalazite u potrazi za nekretninom, investiranje u zgradu koja je u fazi …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.