U novom spotu Željka Samardžića za pesmu „Pivo je naše more“, u skladu sa novim trendovima da pevači u spotovima reklamiraju neki proizvod, pojavljuje se i „Niško pivo“.
Tekst za pesmu je uradio Dejan Praščević, muziku Goran Ratković i Pavle Radulović, a aranžman Miroslav Stolica.
Nišlijama nije jasan koncept ove saradnje i otkud da baš ovaj pevač reklamira „Niško pivo“ ali su proizvođači sigurno računali na njegovu popularnost i šarm. Ipak, on bolje prolazi kod ženske publike a za ovu vrstu proizvoda „target“ je muška populacija. Međutim,ko može reći da žene ne piju pivo.
„Javili su nam se saradnici Željka Samardžića i pojasnili nam da imaju odličnu pesmu koja bi mogla i da promoviše Niško pivo. Pesma nam se dopala i tako smo odlučili da Željko bude naše zaštitno lice. Reč je o uspešnom muzičaru i porodičnom čoveku koji je časno gradio svoju karijeru bez ijednog skandala i to je bio razlog više da započnemo saradnju, kaže Nikola Karanović, direktor „Niške pivare“
I da li će se nekome dopasti pesma a i „Niško pivo“ čija je proizvodnja, posle pauze od četiri godine, počela je pre mesec dana ostaje da se vidi.
U prodavnicama je cena flaše od pola litra od pola litra oko 45 dinara.
Kako kažu u „Niškoj pivari“ Nišlijama se vraća pivo “proizvedeno na tradicionalan način od vrhunskih sorti ječma i hmelja, uz najkvalitetniju vodu iz dubine nepresušnih niških izvorišta”.