Autobuska stanica Niš pruža usluge putnicima po osnovu prodaje karata kroz naplatu stanične usluge čija cena zavisi od dužine putovanja i kreće se od 15 do 100 dinara za putovanja preko 300 kilometara.
„Pored ovoga usluge stanice koriste i putnici sa već kupljenim kartama. Oni su korisnici peronskih usluga koje se naplaćuju 160 dinara izdavanjem peronske karte.
Autobuska stanica Niš u okviru svog prostora pruža posetiocima i ugostiteljske i trgovačke usluge. Oni koji za zadovoljenje tih usluga žele da uđu na Autobusku stanicu ulaz plaćaju 300 dinara, jer koriste neke druge usluge koje nisu u funkciji prevoza pa kao takvi predstavljaju populaciju za čiju bezbednost odgovara autobuska stanica.
Po Zakonu o prevozu u drumskom saobraćaju putnikom se smatra ono lice koje je kupilo kartu i kupovinom karte sklapa Ugovor s prevoznikom, samim tim takav putnik zaštićen je po Zakonu osiguranja putnika.
Pored ovoga Niš-ekspres je dužan da obavesti građane o tome da svakodnevno imamo više incidenata na prostoru Autobuske stanice, kao što je uznemiravanje putnika sa kupljenom kartom, oštećenje imovine Niš-ekspresa (ometanje putnika sa kupljenjim kartama, oštećenja šofer šajbni, retrovizora na autobusima i sl.) od strane lica koja nisu putnici, a koja mogu ući na peron Autobuske stanice. Upravo iz tog razloga Niš-ekspres uveo je kartu za ulazak na perone.
Ovim načinom ne želimo da odvratimo svoje putnike, naprotiv, Niš-ekspresu kao ozbiljnoj i odgovornoj kompaniji koja posluje 65 godina, jedini i isključivi cilj jeste zaštita i bezbednost putnika na autobuskoj stanici, navodi se sa kraju saopštenja Niš-ekspresa AD Niš.