Nemačka kompanija traži savetnika za korisničku podršku u Nišu

Sitelu, jednoj od vodećih svetskih kompanija u oblasti pružanja korisničke podrške, potreban je “Savetnika za korisničku podršku” a za ovaj posao potrebno je da osoba odlično govori i piše nemački jezik (B2-C1 nivo).

Od kandidata se očekuje da je komunikativan i da voli da radi sa ljudima u velikom timu ili samostalno, aktivno koristi računar i internet,  spreman da radi u smenama….

A zauzvrat nude:stalno zaposlenje i prijavu od prvog radnog dana, profesionalni razvoj u savremenom i dinamičnom poslovnom okruženju ,rad u pozitivnoj atmosferi i timu, mogućnost za napredovanje u karijeri, mogućnost da posao obavljate od svoje kuće, nakon uspešnog rada u toku prva 3 meseca.

Kompanija Sitel je globalni lider u pružanju korisničke podrške. Oko 75,000 zaposlenih u Sitelu svakodnevno savetuje kupce i korisnike usluga naših klijenata na 48 stranih jezika. Trenutno imaju klijente u 22 zemlje sveta.

Sitel Srbija uspešno posluje 5 godina i lokalni tim čini više od 800 posvećenih koleginica i kolega. Skoro ceo menadžment je započelo svoju karijeru na poziciji savetnika za korisničku podršku, a za trećinu od ukupnog broja zaposlenih Sitel je prvo radno iskustvo i prilika gde su stekli i razvili poslovne veštine za ceo život.

“Naše kolege svakodnevno pomažu kupce i odgovaraju na njihove upite na 10 različitih jezika, kažu u ovoj kompaniji.

Takođe pročitajte

Vrtić “Maslačak” u Nišu u novom ruhu – donacija MK Group i AIK banke

Vrtić „Maslačak”, u okviru Predškolske ustanove Pčelica u Nišu, svečano je obeležio završetak radova koji …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.