utorak , 31 januara 2023

Međunarodna Guess nagrada za integritet i razvoj u ruke “Fashion Company”

Fashion Company, najveći regionalni modni retailer, na nedavno održanom REM Meetingu u Barseloni, dobio prestižnu nagradu od kompanije GUESS inc za integritet i razvoj na globalnom nivou.

Nagrada je dodeljena za izuzetnu posvećenost američkom brendu GUESS i odnosi se na kompletan imidž, predstavljanje i rezultate brenda koje je Fashion company kao generalni distributer izgradio na tržištima u regionu – Srbiji, Crnoj Gori, Hrvatskoj i Makedoniji.

„Zadovoljstvo je biti deo slike koja kreira bolji imidž naše kompanije u inostranstvu. Fashion Company kao okosnicu svojih aktivnosti upravo ima promociju potencijala kompanije ino partnerima, te nam nije bilo teško da prepoznamo važnost komercijalne i marketinške podrške Guess brendu koja ima za cilj dalji razvoj aktivnosti u regionu. Ovo je primer i način da i institucionalno pružimo podstrek svim menadžerima Fashion Company da nalaze nove inicijative koje će nas u najpozitivnijem svetlu predstaviti drugim tržištima“, izjavio je Draško Babić, generalni direktor Fashion Company.

Fashion Company je generalni distributer brenda Guess od 2007. a prodajnu mrežu čine monobrand radnje u Srbiji, Crnoj Gori i Hrvatskoj, dok se Guess kolekcije prodaju i u multibrand radnjama Fashion&Friends u Beogradu, Kragujevcu, Novom Sadu, Nišu, Podgorici, Budvi, Skoplju, Splitu, Rijeci i Zagrebu.

Takođe pročitajte

Ručni sat – modni detalj i statusni simbol bez roka trajanja

Malo šta je uspelo toliko dugo da se zadrži u svojoj prvobitnoj formi, a pritom …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.