utorak , 21 januara 2020
Početna / DOM / “Mala dela su velika stvar” – akcija prikupljanja namirnica za najugroženije

“Mala dela su velika stvar” – akcija prikupljanja namirnica za najugroženije

U okviru kampanje „Mala dela su velika stvar“ koja traje do 15. decembra u svim Lidl prodavnicama, građani širom Srbije prikupljaju namirnice za korisnike humanitarnih programa Crvenog krsta Srbije.

Kompanija Lidl Srbija i Crveni krst Srbije pozivaju potrošače iz Niša da učestvuju i doniraju proizvode u narednih nekoliko dana. Nakon akcije, kompanija će obezbediti i dodatna novčana sredstva, namenjena opremanju više od 10 narodnih kuhinja širom Srbije.
Svi koji svrate u Lidl, mogu da kupe i doniraju osnovne životne namirnice, konditorske proizvode i sredstva za higijenu. Iza kasa nalaze se obeleženi stolovi na koje se kupljeni proizvodi mogu odložiti, i oni će biti dostavljeni Crvenom krstu Niš.

Drago nam je da su se građani u gradovima, u kojima Lidl posluje, odazvali našem pozivu i učestvuju u velikoj humanitarnoj akciji. Zajedno prikupljamo namirnice, kako bismo ih donirali najugroženijima. Veliki broj potrošača je dosad pokazao solidarnost i brigu i mi im zahvaljujemo što na ovaj način možemo da pružimo doprinos organizacijama koje brinu o ranjivim društvenim grupama“ –  izjavila je rukovodilac korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija, Martina Petrović.

Kompanija Lidl Srbija donirala je ove godine 7 tona hrane Crvenom krstu Srbije, a sada nastavlja da pruža podršku Crvenom krstu i unapređuje uslove života u zajednicama u kojima je otvorila svoje prodavnice.

Kroz svoju dugu istoriju od 143 godine, Crveni krst Srbije pruža pomoć najranjivijima među nama, i to zahvaljujući angažovanju velikog broja volontera, dobrotvora, zajednice i posebno društveno odgovornih kompanija. Danas, Crveni krst Srbije pomaže u saradnji sa kompanijom Lidl Srbija koja ima visoku svest o važnosti pružanja pomoći. Dobre namere potrošača u prodavnicama Lidla pomoći će našim najugroženijim sugrađanima. Zahvaljujemo na inicijativi da zajednički organizujemo ovu akciju solidarnosti“ – istakao je predsednik Crvenog krsta Srbije, prof. dr Dragan Radovanović.

Brinući o zajednici u kojoj posluje, Lidl Srbija će odmah nakon akcije „Mala dela su velika stvar“ obezbediti i dodatna novčana sredstva, namenjena opremanju više od 10 narodnih kuhinja širom Srbije.

  • „Za bolje sutra“
    Kao internacionalni trgovinski lanac, Lidl Srbija u svakodnevnom delovanju, osim ekonomskih, u obzir uzima i društvene i ekološke faktore. Kroz moto odgovornosti „Za bolje sutra“, kompanija Lidl Srbija se trudi da na duge staze gradi strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno okruženje. Lidlove društveno odgovorne aktivnosti zasnivaju se na 5 stubova: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.

 

O Lidlu

Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više od 287.000 zaposlenih. Na osnovu nacionalnih nagrada za najboljeg maloprodavca u više zemalja Evrope, Lidl je nosilac priznanja „Retailer of the Year Europe” za 2018/2019.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 37 prodavnica u 26 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.

Takođe pročitajte

Podrška mladima u izboru budućeg zanimanja

Petnaestoro maturanata gimnazija i srednjih stručnih škola posetilo je kompaniju Better Collective Niš u okviru …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.