sreda , 30 septembra 2020

Limelon – Novo voće na tržištu

Posebna sorta dinje sa visokim sadržajem šećera i blagim ukusom limete brzo je postala popularna na evropskom tržištu.

Holandska kompanija “HillFresh” na evropsko tržište je iz Azije uvela potpuno novu vrstu dinje pod nazivom limelon. Ovo voće koje je izgledom i veličinom nalik dinji ima visok sadržaj šećera, ali uprkos tome nije previše slatko, jer je kombinacija ukusa dinje i kiselkaste limete, piše Freshplaza. I njegov naziv je spoj dve engleske reči – lime (limeta) i melon (dinja).

Za vreme “Fruit logistica”, jednog od najvećih poljoprivrednih sajmova u svetu, ova kompanija iz Badrendrehta potpisala je sporazum s tajvanskom kućom “Known You Seed” koja se bavi prodajom semena ovog voća isključivo evropskom tržištu. Zbog svog neobičnog ukusa, limelon se pokazao kao izvrstan dodatak postojećem asortimanu na tržištu našeg kontinenta.

Dobre reakcije kupaca i dug rok trajanja

“Prošle godine smo ovu vrstu voća u Španiji uzgajali prv put i reakcije naših kupaca su bile toliko dobre da smo odlučili da utrostručimo uzgoj na Mauricijusu, što znači da ćemo ovog leta imati na raspolaganju veće količine za prodaju. Sezona je počela u Almeriji, a uskoro će se na tržištu naći prvi primerci ovog voća”, kaže Gerten van Lutkhujzen, direktor kompanije “HillFresh”.

Ovo je vrlo slatko voće s 14 briksa, ali istovremeno njegova svežina pruža potpuno drugačije iskustvo ukusa nego kod postojeće dinje. Bogat je izvor betakarotena i moćan antioksidans koji dobro deluje na zdravlje ljudi. Osim toga, ova kombinacija pokazala je i dug rok trajanja od čak četiri nedelje, što je dvostruko više od isteka roka trajanja običnih dinja. Iako su one tradicionalno voće, voćni stručnjaci kažu da je njihov ukus potrošačima postao pomalo ‘dosadan’ i da se umesto nje radije odlučuju na voće bogatijeg ukusa.

“Poslednjih godina na tržištu je predstavljeno nekoliko novih sorti dinje, ali nisu se sve previše razlikovale od postojećih. Limelon ima drugačiji ukus i očekujem da će pomoći da se podigne cela kategorija dinja na viši tržišni nivo.”, zaključuje Hans van den Heuvel, menadžer ove kompanije.

 

Izvor: Agroklub

Takođe pročitajte

Guske su spasile Rim a ljute papričice….

Prvo je legenda a život je ipak nešto realnije i stalno od nas očekuje izazove …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.