utorak , 7 februara 2023
Foto: dm drogerie markt

Lanac dm prikupio četiri miliona dinara za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije

U dm drogerijama Crni petak je sada već tradicionalno ustupio mesto inicijativi Giving Friday, i to na najlepši mogući način. Umesto ponude popusta, lanac dm odlučio je da pet odsto svog prometa ostvarenog tog dana donira u humanitarne svrhe, čime je, zajedno sa svojim kupcima, prikupio ukupno četiri miliona dinara koji će biti uručeni Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Ovaj praznik dobročinstva lanac dm pokrenuo je 2019. godine i od tada svakog poslednjeg petka u novembru, kada ceo svet upada u šoping groznicu, pet odsto svog ukupnog dnevnog prometa ostvarenog tog dana izdvaja u humanitarne svrhe. U našoj zemlji dm nosi epitet jedne od društveno najodgovornijih kompanija, a da je za njih „Čovek u centru pažnje“ pokazali su četvrtu godinu zaredom pružajući pomoć onima kojima je to najpotrebnije.

„Društveno odgovorni pristup u zajednici u kojoj živimo i poslujemo godinama zaštitni je znak naše kompanije, a inicijativa Giving Friday posebno nam je draga jer baš na ovaj potrošački dan svim kupcima simbolično dajemo priliku da učine plemenito delo i osete lepotu humanosti. Ponosni smo što je još jedan Crni petak u dm drogerijama protekao u znaku nekih drugih brojki – onih koje nam ukazuju da ćemo kao društvo biti zdraviji i srećniji ukoliko smo tu jedni za druge. U godinama koje dolaze nastavićemo da koristimo poziciju dm-a kao najvećeg drogerijskog lanca u Evropi kako bismo govorili o pitanjima koja su zaista važna, a sve s namerom da stvorimo bolje mesto za život svih nas i generacija koje dolaze“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Iz Crvenog krsta Srbije, kojem dm već treću godinu zaredom uručuje sredstva u okviru inicijative Giving Friday, istakli su da je ova donacija posebno važna za njihovu ustanovu.

„Crveni krst Srbije zahvaljuje kompaniji dm na ovoj značajnoj donaciji. Razumevanje i podrška kompanija i građana od velikog su značaja za ispunjavanje zadataka i aktivnosti Crvenog krsta usmerenih ka našim najugroženijim sugrađanima čija je svakodnevica ispunjena teškoćama, te je to način da oni osete brigu i podršku čitavog društva. Verujemo da će primer kompanije dm slediti i druga društveno odgovorna preduzeća, organizacije i pojedinci“, rekao je generalni sekretar Crvenog krsta Srbije Ljubomir Miladinović.

Kako bi se smanjio broj gladnih, kompanija dm je 2020. i 2021. godine, zahvaljujući inicijativi Giving Friday, donirala Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije ukupno 6,5 miliona dinara. Te donacije omogućile su da se obezbedi i pripremi više od 70 tona hrane, kojom su obogaćeni obroci za preko 27.000 ljudi u 65 gradova i opština u Srbiji.

Ovo je obuhvatilo zalihe u prosečnom trajanju od dva meseca, a u nekim sredinama poslednje količine namirnica trajale su i do šest meseci.

Takođe pročitajte

30 nagrađenih škola iz Srbije prezentovalo ideje u okviru programa “Superškole”

Regionalna kancelarija za saradnju mladih (RYCO) – Lokalna kancelarija u Srbiji, u saradnji sa Deutsche …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.