Kompanija „Frikom“ saopštila je danas da je njihovo smrznuto povrće ali i sladoled „Quattro“ među 50 najpopularnijih brendova u Srbiji od 1453 nominovanih.
„U neprestanoj trci koju nam nameće brz način života ne treba zanemariti naš svakodnevni jelovnik. Trudimo se da jedemo zdravo, a domaće. I tu je Frikom oduševio potrošače u Srbiji, jer je Frikomovo smrznuto povrće među TOP 50 omiljenijih brendova potrošača.U prilog tome da je smrznuto jednako ukusno i dobro kao sveže, govore nam naučna istraživanja ali i ponašanje i navike potrošača, jer su upravo oni izdvojili Frikom smrznuto povrće, voće, ribu i plodove mora, na listi TOP 50 brendova u Srbiji, saopštila je ova kompanija.
BRANDscore je lista zasnovana na BRANDpuls istraživanju agencije Ipsos koja pokazuje snagu brenda na tržištu među 1453 brendova praćenih istraživanjem unutar 71 proizvodne kategorije i izračunava se kombinacijom devet postojećih marketinških pokazatelja sa potrošačkog nivoa.
„Potrošači su takođe, za 50 TOP imena na BRANDscore listi, izabrali i Frikom sladoled Quattro. Omiljen sladoled svih generacija, svake godine nas iznenađuje novom kombinacijom ukusa čime se upisuje u listu omiljenih brendova.