Foto: Saladbar.ni

Kada se spoje prijateljstvo i ljubav, zdrava hrana ima najbolji ukus

Prijateljstvo, ljubav i hrana..Mogli bi smo tako opisati najkraće priču koju vam donosimo danas, a upravo su te reči baza na kojoj je nastao – bar zdrave hrane, Nišlijama poznatiji i kao Salad Bar.

Mladi ljudi Dea Maljević(29), Dušan Ilić(29) i Milan Vlajković(29) su odlučili da novi i ukusniji način zdrave hrane donesu u svoj grad i time prošire ponudu za sve one koji ne žele da se odreknu fit načina života ali ni dobrog ukusa i kvalitetnih sastojaka.

Obzirom da smo aktivnije krenuli sa treninzima u poslednjih godinu i nešto dana, shvatili smo da manjka gradu itekako mesta na kojima može da se jede zdravo i ukusno, poput dobrih obrok salata i ostalog. Krenuli smo sve aktivnije da razmišljamo o tome kako bi to bila dobra ideja sve dok  jedne noći nismo zapravo samo presekli. Tada smo krenuli u realizaciju svoje ideje, tačnije krajem maja ovde godine. – započinje priču Milan.

Poznanstvo Dee i Milana počelo je još iz školske klupe, a prijateljstvo Milana i Dušana se desilo na fakultetu. Kasnije sticajem okolnosti Milan je upoznao Deu i Dušana pa se tako i rodila ljubav između njih dvoje.

Dušan, Dea i Milan
Foto: Saladbar.ni

Preduzetništvo je nešto što ovim ljudima nije strano, Dea je i profesionalni šminker sa diplomom pravnika, dok su Milan i Dušan diplomirani građevinski inženjeri.

Izgleda da je život namenio da ovi mladih ljudi budu povezani pa su tako par godina nakon upoznavanja, Milan i Dušan već uplovili u ortački biznis sa svoje 24 godine, ali je tokom pandemije, klub prestao da radi.

Još od perioda fakulteta smo na neki način obojica videli sebe kao ljude koji imaju želje i duha za preduzetništvom. Tada smo i otvorili noćni klub koji je sve do perioda korone i pandemije poslovao jako dobro. Sa prestankom tog perioda bilo je teže da se stane na noge, što je nama na kraju i odgovaralo jer smo i mi imali želju za promenom. Zatim smo odlučili da napravimo balans i odemo u zdravu priču i novi ortački biznis. – kaže Dušan.

Kako je bilo na samom početku i  kako je izgledalo upoloviti u sam rad Bara, ragovarali smo sa Deom.

Početak je bio prilično težak obzirom da je sve to bilo novo i nama iako smo mi mesecima unazad isprobavali sve sa današnjeg menija. Kada je Salad Bar krenuo sa radom znali smo da radimo i po 20h dnevno dok to nije sve leglo na rudu. Imali smo i one koji nisu verovali u nas, ali je nama na kraju podrška bliskih ljudi i porodice što nam jedino treba i znači.  Sve u svemu verujemo u svoju ideju i priču, svim srcem je svako od nas u tome. – priča nam Dea.

Kako je nastao sam logo i naziv Salad bar-a?

Što se tice logoa i dizajna, Milica Maksimović naš marketing guru i Natalija Mijalković su odradile svoj posao na vrhunskom nivou i mi smo prezadovoljni.

Salad Bar nudi za svakoga ponešto, za ljubitelje mesa – ukusne delikatese sa piletinom, junetinom i teletinom, dok vegani i vegeterijanci takođe mogu da pronađu idealnu kombinaciju i za sebe jer ono na šta su posebno obraćali pažnju ovaj simpatičan trio, jeste da ponuda bude drugačija i raznovrsna.

Veganima i vegetarijancima još više ćemo se posvetiti jer planiramo da maksimalno ispoštujemo i njih i da širimo meni i na tu stranu. To želimo jer prvenstveno u ovom gradu ljudi koji imaju takvu vrstu ishrane, nemaju gde da jedu ono što bi voleli, a sada smo i videli da ih itekako ima i zaslužuju mnogo veći izbor. Koliko smo ozbiljni u ovoj priči govori i činjenica da smo krenuli čak i sa sadnjom našeg voća i povrća, jer nam je cilj da u ponudi imamo što više organskih domaćih proizvoda.

Šta vaš trio bira najčešće sa menija?

Dea bira morsku salatu, Dušan bira losos sendvič, a Milan se dvoumi između burgera i tropikana salate.

Šta je ono što čega možda niste bili svesni pre samog pokretanja ove ideje ali sada nakon par meseci rada možete da sumirate?

Da treba dosta vremena da bi nešto iz ovog žanra zaživelo na ozbiljnom nivou, da zahteva ozbiljnu posvećenost, nosi rizike, traži odricanja, ali i nosi tu lepotu svega toga sa sobom. Takođe mislimo da nema bolje motivacije od mušterija koja kaže da je oduševljena tvojim proizvodom. Moć zdrave navike je zaista čudo!

Šta bi poručili ljudima sličnim vama koji žele da se odluče na sličan korak?

Ko ne riskira, taj ne profitira. Ne plaši se. Ako imaš dobru ideju, ako si posvećen, ako veruješ u sebe i ideju, ako si pozitivan i ambiciozan. Takođe ako si spreman da radiš i po 20h za tu ideju kad se mora, uspeh je zagarantovan. Mi verujemo i spremni smo, naša ideja što se nas tiče već živi. Samo još da je odvedemo do vrha.

 

Facebook: Saladbar.ni

Instagram: Saladbar.ni

Takođe pročitajte

Proglašeni pobednici konkursa Oni su heroji 2024.

Na svečanoj dodeli nagrada, u okviru konkursa „Oni su heroji“, predstavljeno je 10 nesebičnih i …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.