Uz brojne posetioce, prigodan program i pregršt specijaliteta od mesa, završena je još jedna Leskovačka roštiljijada. Pored uživanja u velikom izboru mesa i pića, svi prisutni mogli su da učestvuju u brojnim aktivacijama u okviru kampanje Kad pijem, ne vozim koja je i na ovom događaju podsetila na značaj odgovorne konzumacije alkohola, bezbedne i sigurne vožnje.
Na standu Apatinske pivare posvećenom kampanji Kad pijem, ne vozim posetioci roštiljijade mogli su da testiraju reflekse i da noseći „pijane naočare” testiraju koordinaciju pokreta istovremeno se edukujući i podsećajući na značaj odgovorne konzumacije i mogućem riziku vožnje pod dejstvom alkohola. I ove godine pivara je približila vozačima mogućnosti alternativnog prevoza nakon provoda, pozivajući ih da ne sedaju za volan ukoliko su popili već da prošetaju, sačekaju autobus, pozovu prijatelja, taksi ili „safe driver-a“.
Nakon 13 godina, Apatinska pivara nastavlja i dalje da kampanjom Kad pijem, ne vozim podiže svest o važnosti bezbedne vožnje. Do sada je pivara donirala 125 najsavremenijih alkometara Upravi saobraćajne policije nastojeći da udruženim snagama edukuju javnost o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.
PR