ponedeljak , septembar 23 2019
Početna / BIZNIS / Druga KreNI konferencija kreativnih industrija

Druga KreNI konferencija kreativnih industrija

Finalnom delu konferencije prisustvovali su i učestvovali u panelu Dagmar Repčekova, ambasadorka Slovačke u Srbiji, Johanes Iršik, direktor Austrijskog kulturnog centra u Beogradu, Marion Vio, direktorka Francuskog instituta u Nišu, Tanja Bjelanović, direktorka razvoja Trag fondacije, Darko Soković, predsednik Dokukino fondacije, Đorđe Kolaković, menadžer komunikacija Katalist fondacije i Maja Lalić, kreativna direktorka Mikser hausa.

kreni3Podsetimo se kako je sve krenulo. 1. decembra 60 mladih ljudi je upoznalo svoje predavače i nakon master klasova krenulo sa prvim radionicama koje su se nastavile i narednog dana.

Eksperti koji su radili sa njima bili su Miteš Diksit, arhitekta iz Sjedinjenih američkih država, Tomislav Bobinec, dizajner iz Austrije, iz oblasti 3d skeninga Milan Hornak i Jan Zahar iz Slovačke, iz oblasti advertajzinga Milan Janić iz Francuske i Srećko Šekeljić iz Beograda, iz oblasti IT-ja Rade Joksimović iz Beograda i Krunoslav Ris iz Hrvatske i iz oblasti fotografije, Rozana Sazdić iz Beograda. Misija predavača bila je da ih osnaže da kreiraju inovativna rešenja za probleme koje primećuju u svom okruženju.

Nakon radionica učesnici su dobili zadatak iz svoje oblasti koji su rešili i trećeg dana prezentovali svoj rad. Njihovim međusobnim glasanjem izabrano je po petoro finalista iz svake oblasti koji su formirali 5 KreNI timova.kreni2

Timovi su nastavili svoj put i upoznali predstavnike opštine na kojoj će realizovati svoju ideju. Zajedno su došli do problema na opštini koji žele da reše i spremno dočekali četvrti dan i rad sa mentorima koji su im pomogli da dođu od problema do realizacije i pripreme se za prezentaciju poslednjeg dana konferencije.

kreni5Juče su timovi predstavili donatorima svoje ideje i za njihovu realizaciju je skupljeno ukupno 369.000 dinara. Donatori sredtava za realizaciju su GO Medijana, GO Palilula, GO Pantelej, GO Crveni krst, GO Niška banja, Trag fondacija, Katalist fondacija, Fondacija Dokukino, Societe General banka i Carlsberg.

Ideje koje su mladi ljudi razvili tokom konferencije:

  1. Komunalko – mobilna aplikacija za rešavanje komunalnih problema na prostoru opštine Palilula
  2. KreNI Ozeleni – ozelenjavanje zgrada i kružnog toka na ulazu u Niš, na teritoriji opštine Crveni krst
  3. Bazarče – montažne drvene kućice za prodaju u centru Niša
  4. Spatastic – promotivne aktivnosti za povećanje broja turista u Niškoj banji
  5. Kvisni  – uređenje osmatračnice na Kameničkom visu

Takođe pročitajte

Velika akcija Rode „2000 lopti za buduće asoveˮ

Kao dugogodišnji sponzor srpske košarke Roda je još jednom pokrenula akciju, u kojoj će osnovnim …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.