„Burning Man“ inspiracija za novu kolekciju Replay

Italijanski premium denim brend Replay predstavlja novu proleće/leto 2018 advertajzing kampanju “Burning Man”, koju je fotografisao Jack Waterlot.

Atraktivne fotografije i video materijali su nastali na lokacijama u sunčanoj Kaliforniji  i podsećaju na Black Rock pustinju u Nevadi gde se svake godine održava festival „Burning Man“. Eksperimentalno umetničko okupljanje utopističke zajednice koja počiva na vrednostima inkluzije, samopuzdanja i samoizražavanja oživelo je viziju REPLAY-a kroz objektiv poznatog fotografa.

Modeli Robin Holzken, Cora Keegan i Andrey Zakharov su glavni protagonisti serije romantičnih, buntovničkih ali i sanjarskih fotografija koje se idealno uklapaju u ikonografiju festivala „Burning Man“. DNK brenda Replay i njegovo bogato modno nasleđe savršeno odgovaraju atmosferi kampanje zahvaljujući glamuroznim pustinjskim komadima koji potvrđuju da romantične i rokenrol duše idu ruku pod ruku. Denim i koža zauzimaju centralnu poziciju, dok su svetle i laganije tkanine, diskretna diskoloracija i hladniji tretmani poslužili kao savršen dodatak boho chic stilu koji prožima kolekciju proleće/leto 2018.

Kampanja je premijerno prikazana početkom godine u Firenci tokom manifestacije Pitti Uomo.

Kolekciju proleće/leto 2018 možete kupiti u prodavnicama REPLAY u Beogradu – Knez Mihailova 33, Novom Sadu – Zmaj Jovina 10, te multibrand radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.

Takođe pročitajte

Dva nova seruma iz La Roche-Posay laboratorije

Serumi su poslednjih godina zauzeli važno mesto u  kozmetičkim ormarićima, pre svega zbog efikasnosti u …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.