Studenti u Nišu dobili “Chipsy” kutak

Studentski dom „Paviljon IV“, objekat Studentskog centra Niš, treći je od osam odabranih domova u Srbiji u kome je otvoren Chipsy kutak. Reč je o moderno opremljenom zajedničkom prostoru predviđenom za druženje i provođenje slobodnog vremena, a koji je poklon brenda Chipsy u okviru kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh“. Niški Chipsy kutak se prostire na oko 30 metara kvadratnih, a sadrži nameštaj, tehničke uređaje, pa i rekvizite za zabavu u časovima predaha od učenja. U prijatnom ambijentu kutka uživaće više od 350 studenata smeštenih u ovom objektu. Projekat se realizuje uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije.

Prošle nedelje svoje Chipsy kutke su dobili dom „Bosa Milićević“ u Subotici, kao i domovi „Patris Lumumba“ i „4. april“ u Beogradu. Zajedničke prostorije koje će biti opremljene u okviru ove kampanje za cilj imaju unapređenje uslova za život i učenje u studentskim domovima širom Srbije. Sporazumom potpisanim sa resornim ministarstvom predviđeno je da se zajedničke prostorije opreme u dva studentska doma u Beogradu i u po jednom u Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu, Subotici, Čačku i Kosovskoj Mitrovici. Pored domova u Srbiji, i domovi u Sarajevu i Banja  Luci će dobiti svoje Chipsy kutke. Na taj način više od 8000 studenta će imati priliku da uživa u prijatnom i moderno opremljenom ambijentu.

U svom poslovanju, vodimo se principom „Poslovanja sa svrhom“ kompanije PepsiCo u čijem sastavu poslujemo. Deo te platforme su i uverenja da naš uspeh zavisi od održivosti zajednice u kojoj poslujemo, kao i posvećenost da radeći dobro i činimo dobro. Kako su studenti  jedni od najvernijih potrošača brenda Chipsy, a iz želje da im se zahvalimo na lojalnosti odlučili smo da upravo njima bude namenjena donacija u okviru aktuelne Chipsy kampanje. Sigurni smo da će Chipsy kreativne zone koje opremamo, doprineti da studentima stavimo osmeh na lice i period studiranja i života u studentskom domu učinimo još nezaboravnijim“ rekla je Sanja Bušić, marketing menadžer kompanije Marbo Product.

Kao deo kampanje pokrenute sa idejom da svaki dan ima bolji ukus uz osmeh, lansirane su nove Chipsy kesice sa osmesima, koje su ujedno i rekvizit za deljenje osmeha i pravljenje selfija. Cilj je da potrošači svoje selfije podele uz oznaku #podeliosmeh, odnosno #podijeliosmijeh na tržištu Bosne i Hercegovine i doprinesu da smehometri na sajtovima www.chipsy.rs i www.chipsy.ba prebroje što više osmeha i na taj način pomognu da studentski domovi što pre dobiju svoj Chipsy kutak.

Takođe pročitajte

Počeo rad na predstavi ,,Vrana u paunovom perju” po romanu Vladimira Vučkovića

U niškom Narodnom pozorištu  održana prva čitaća proba za predstavu “Vrana u paunovom perju”, Vladimira …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.