sreda , decembar 12 2018
Početna / BIZNIS / RADNIČKE KANTINE – da nam živi, živi sarma

RADNIČKE KANTINE – da nam živi, živi sarma

Po enterijeru ni nalik radničkim menzama u „srećna socijalistička vremena“  kada je radnička klasa bila „vladajuća“  ali je i u današnjim tranzicionim kantinama ako ništa drugo hrana jednako ukusna.

U okviru kompanije Leoni Srbija postojI kantina u kojoj je zaposlenima na raspolaganju široka ponuda proizvoda i jela za kvalitetan obrok. Pored velikog izbora peciva zaposlenima su na raspolaganju nekoliko vrsta omleta, jela sa roštilja a za ljubitelje slatkog obroka palačinke sa različitim nadevima. U ponudi kantine je i blizu 30 vrsta kuvanih jela a meniji se svakodnevno menjaju (pasulj, mućkalica, ćufte, punjene paprike i slično). Da bi obrok bio potpun, zaposleni imaju na raspolaganju širok izbor sezonskih salata, gotove kafe i čaja. Pored toga, imaju mogućnost za samostalno pripremanje sendviča, jer u ponudi kantine je i veliki izbor suhomesnatih proizvoda.
„Svakodnevno osluškujemo želje i predloge naših konzumenata pa smo u skladu sa tim spremni za uvođenje novih jela”, kaže Boško Joksimović, šef kuhinje.
„Filip Moris“ u Nišu, poseduje sopstveni restoran koji svakoga dana pripremi i serivra između 600 i 650 obroka u tri smene. O restoranu koji radi 24 časa dnevno, sedam dana u nedelji, brine menadžerka restorana Tatjana Uljmanski, inženjer prehrambene tehnologije.
Jelovnik restorana u potpunosti je prilagođen dnevnim potrebama zaposlenih za unosom određenog broja kalorija, kao i za raznovrsnošću ishrane. U pogledu raznovrsnosti, uspevamo da svakodnevno pripremimo dovoljan broj različitih obroka sa mesom kao i adekvatan broj vegetarijanskih obroka. U tom smislu, našim korisnicima je dostupan i Salad Bar u kome se serviraju salate, a za sladokusce svakodnevno pripremamo šest različitih vrsta kolača.
Restoran poseduje standarde ISO 2200 i HACCP, što omogućava da i u pogledu ishrane budu zadovoljeni standardi i vrednosti Kompanije Philip Morris International, inkluzivnost i poštovanje različitosti svih zaposlenih.
Kako bi se zaposlenima približile kulture i navike brojnih kolega koji dolaze iz stranih zemalja jednom mesečno organizujemo tematske dane nacionalnih kuhinja Italije, Meksika, Turske, Poljske itd. Posebnu draž ovim tematskim danima daje, ne samo izmena u jelovniku i navikama u ishrani, već i poseban kolorit koji tada pravimo promovišući kulture ovih zemalja.
Glavni kuvar, Olivera Dimitrijević, brine da kvalitet obroka ostane na visokom nivou.
„Hrana se priprema po strogo utvrđenim normativima i u najsavremenijim sanitarno-tehničkim uslovima, tako da prava na grešku nemamo. Kada bismo napravili i najmanji propust u pogledu kvaliteta, naši korisnici bi nam to jasno stavili do znanja.

Takođe pročitajte

Zašto niste uvek siti nakon jela? Dijetetičar ima odgovor

U većini slučajeva, cilj unosa hrane je da budemo manje gladni – ili, u idealnom …

Jedan komentar

  1. menza je ful! kakva je nasa bila u carapari ©zele

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.