subota , april 21 2018
Početna / BIZNIS / Potrošači i kompanije-Mnogo nezadovoljstva, malo žalbi

Potrošači i kompanije-Mnogo nezadovoljstva, malo žalbi

Rezultati nedavnog istraživanja na temu „Čega se plašimo?“ sprovedenog od strane projekta „Nikad više“ pokazalo je da se tek 1 od 20 građana Srbije se požali na lošu uslugu.

Istraživanje se odnosilo na to šta mi kao potrošači mislimo, osećamo i kako se odnosimo prema kompanijama čijim uslugama nismo zadovoljni. Čak 52% ispitanika je povremeno nezadovoljno uslugama i proizvodima, dok je 26% njih često nezadovoljno. 2,4% je uvek nezadovoljno, a samo 0,8% ispitanika je uvek do sada bilo zadovoljno.
Dolazi se do zaključka da je zadovoljstvo proizvodima i uslugama na visokom nivou kod samo 8 od 1000 stanovnika.

Na drugom istraživanju na temu nezadovoljstva potrošača i načina na koji to nezadovoljstvo iskazuju ispitana grupa ljudi  je rekla da to uglavnom čine žaleći se porodici ili prijateljima(78%), dok neki priču o svom nezadovoljstvu rašire okolini(21%).
Takođe potrošači koji nisu zadovoljni uslugama ili proizvodom kompanije na pitanje da li bi nastavili da koriste usluge kompanije ukoliko se nedostatak ispravi odgovorilo je u velikom broju (82%) potvrdno.
Druga grupa od 49% bi nakon lošeg iskustva prešli na konkurentsku kompaniju, a samo 9(3%) ispitanika nikad nije prestalo da koristi usluge neke kompanije.

Više o rezultatima sprovedenog istraživanja možete pročitati na https://www.nikadvise.com/infografik-nezadovoljstvo-potrosaca/ i https://www.nikadvise.com/nezadovoljstvo-izvlacimo-zakljucke/

NikadViše je platforma nastala sa ciljem izražavanja nezadovoljstva korisnika na usluge koje pružaju kompanije oko nas, a sa ciljem poboljšanja kvaliteta usluga i zadovoljstva korisnika.

Takođe pročitajte

Četiri miliona dinara za završetak Sportske hale

Predsednik opštine Vlasotince Zoran Todorović potpisao je u Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave ugovor …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *