foto Vanja Keser

„Niško pivo“ u spotu Željka Samardžića

U novom spotu Željka Samardžića za pesmu „Pivo je naše more“, u skladu sa novim trendovima da pevači u spotovima reklamiraju neki proizvod, pojavljuje se  i „Niško pivo“.

Tekst za pesmu je uradio Dejan Praščević, muziku Goran Ratković i Pavle Radulović, a aranžman Miroslav Stolica.

Nišlijama nije jasan koncept ove saradnje i otkud da baš ovaj pevač reklamira „Niško pivo“ ali su proizvođači sigurno računali na njegovu popularnost i šarm. Ipak, on bolje prolazi kod ženske publike a za ovu vrstu proizvoda „target“ je muška populacija. Međutim,ko može reći da žene ne piju pivo.

„Javili su nam se saradnici Željka Samardžića i pojasnili nam da imaju odličnu pesmu koja bi mogla i da promoviše Niško pivo. Pesma nam se dopala i tako smo odlučili da Željko bude naše zaštitno lice. Reč je o uspešnom muzičaru i porodičnom čoveku koji je časno gradio svoju karijeru bez ijednog skandala i to je bio razlog više da započnemo saradnju, kaže Nikola Karanović, direktor „Niške pivare“

I da li će se nekome dopasti pesma a i „Niško pivo“ čija je proizvodnja,  posle pauze od četiri godine, počela je pre mesec dana ostaje da se vidi.

U prodavnicama  je cena flaše od pola litra od pola litra oko 45 dinara.

Kako kažu u „Niškoj pivari“ Nišlijama se vraća pivo “proizvedeno na tradicionalan način od vrhunskih sorti ječma i hmelja, uz najkvalitetniju vodu iz dubine nepresušnih niških izvorišta”.

 

Takođe pročitajte

Podržite oslikavanje murala u čast poznatom novinaru Miloradu Doderoviću

Lokalna Fondacija Niš vas poziva da se pridružite kampanji prikupljanja sredstava za oslikavanje murala sa …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.