Mathilde Brandi u jesenjoj kampanji brenda “Cesare Paciotti”

Nova advertajzing kampanja italijanskog premium brenda Cesare Paciotti predstavlja ekspresivni kod DNK brenda uz savremenu estetiku koja flertuje sa intimnošću mladog para.

SHOT06_0383_CMYKGlavni protagonisti, Mathilde Brandi i David Trulik, su fotografisani u polupraznom pariskom salonu gde je senzaualna i intimna svakodnevica začinjena romantikom.

I dalje čvrsto povezan za odnos muškarca i žene, Cesare Paciotti redefiniše identitet brenda portretišući savremenu seksualnost. U prvom planu više nije ispolirani glamur, uštogljenost, osvajački poriv. Strast između para je satkana od dvosmislenog saučesništva, razumevanja i nežnosti. Atipično mesto za ljubav uz nagoveštaj golotinje ostavlja prostor za imaginaciju slikajući stanje neodređenosti gde čak i sadašnjost kao da beži objektivu fotografa Sean i Seng, koji su radili pod art direkcijom Marco Braga i Giuliano Federico.SHOT08_0508_CMYK_REV

“Seksualnost više ne implicira provokaciju – ona oslobađa, posebno zbog toga što mlađe generacije danas imaju mnogo normalniji odnos sa svojom seksualnošću. Moglo bi se reći da je nekadašnja sila provokacije postala sila izražavanja”, komentarisao Cesare Paciotti.

Art Direction: Marco Braga e Giuliano Federico

Photography: Sean e Seng

Styling: Margherita Moro

Hair: Damien Boissinot

Make up: Petros Petrohilos

Models: Mathilde Brandi, David Trulik

Takođe pročitajte

Kaspersky upozorava: dame budite oprezne i čuvajte se sajber pretnji

Uoči Međunarodnog dana žena, stručnjaci kompanije Kaspersky sproveli su istraživanje i pronašli desetine web lokacija …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.