U akciji “Prirodno je da brinemo” Crédit Agricole Srbija zasadila je 2.500 sadnica kedra na površini od jednog hektara.
Nova šuma nikla je na lokalitetu gazdinska jedinica Košutnjačke šume, nadomak Beograda, i na taj način prikazala uštedu prirodnih resursa ostvarenu upotrebom digitalnog bankarstva.
Klijenti Crédit Agricole banke su, upotrebom elektronskog i mobilnog bankarstva,obavili preko četiri miliona digitalnih transakcija tokom 2018. godine i na taj način direktno uticali na značajne uštede u potrošnji papira u celokupnoj mreži filijala u Srbiji.
„ U skladu sa konceptom društveno-odgovornog poslovanja banke koji se, između ostalog, zasniva i na zaštiti životne sredine, Crédit Agricole Srbija je, pored uštedeostvarene na ovaj način, otišla i korak dalje pokrenuvši akciju koja za cilj ima podizanje novih zasada šuma u sredinama koje se smatraju ekološki ugroženim.Dalji razvoj digitalizacije omogućiće, ne samo brže i komfornije obavljanje usluga i organizovanje poslovnih procesa, već će stvoriti resurse i za akcije ovog tipa, a ujedno uticati i na podizanjeekološke svesti.“ , izjavio je Svetozar Šijačić, član Izvršnog odbora, Rukovodilac Divizije za ljudske resurse u Crédit Agricole Srbija.
Akcija pošumljavanja “Prirodno je da brinemo” sprovedena je u saradnji sa Javnim preduzećem „Srbijašume“, koje će nastaviti da neguje mlade sadnice. U akciji je učestvovalo 60 volontera koji su zasadili 2.500 sadnica kedra, biljne vrste koja se pokazala naročito kvalitetnom i otpornom na sušu.
PR