ponedeljak , decembar 18 2017
Početna / BIZNIS / GIGI HADID Barbie lutka u saradnji sa brendom TOMMY HILFIGER

GIGI HADID Barbie lutka u saradnji sa brendom TOMMY HILFIGER

Ogromno angažovanje na @Barbiestyle i @TommiHilfiger Instagram rezultiralo je stvaranjem TommyXGigi Barbie® lutke, koja slavi kultni američki brend i međunarodnog supermodela. 

Tommy Hilfigeri Barbie® su objavili lansiranje specijalne edicije TommyXGigi Barbie lutaka kreirane po liku Gigi Hadid, internacionalnog supermodela i globalnog brend ambasadora ženske linije brenda Tommy Hilfiger. Lutka je dostupna na sajtovima tommy.com  i Barbie.com, kao i u odabranim flagship prodavnicama u Londonu, Parizu, Dizeldorfu, Amsterdamu i Njujorku.

“Saradnja sa Gigi i Barbie je uzbudljiv novi zaokret u istoriji našeg brenda i kolaboracija sa ikonama pop kulture“, izjavio je Tommy Hilfiger. „Finalna verzija izgleda TommyXGigi Barbie lutke je oda krucijalnom trenutku za istoriju ženske linije Tommy Hilfiger“.

Dizajnirana u saradnji sa Tommy Hilfiger, TommyXGigi Barbie lutka slavi nezaboravni modni događaj na kojem je Gigi Hadid predstavljena kao globalni brend ambasador za žensku liniju. Lutka je stilizovana u klasičnu navy Tommy Hilfiger duksericu sa šortsem  i logotipom brenda, uz neizbežne bele patike – outfit u kojem se Hadidova pojavila ne nezaboravnoj modnoj reviji. Cena lutke je 50$ odnosno 89,90 €, a uz nju dobijate sertfikat o autentičnosti.

“Počastvovana sam što sam dobila svoju Barbie, koja slavi partnerstvo sa TOMMY HILFIGER,” izjavila je Gigi Hadid. “Čim sam videla lutku delovala mi je nadrealno. Srećna sam da možemo da je podelimo sa TommyXGigi i Barbie fanovima širom sveta!”

Tommy Hilfiger i Mattel partnerstvo je započelo stvaranjem jedinstvene Gigi Hadid Barbiekako bi se obeležilo lansiranje jesenje kolekcije za 2016. odnosno prolećne kapsule za 2017. Plavokosa lepotica je otkrila svoje kreacije na revijama TOMMYNOW u Njujorku i Los Ađelesu, a potom ih je preneo @Barbiestyle nalog na Instagramu što je pokrenulo reakcije 2 miliona followersa. Oko 100,000 lajkova i preko 1,500 komentara poslužilo je kao inspiracija za stvaranje novog proizvoda.

Takođe pročitajte

Pom pom – knedle stjuardese Anice

Kada se pre pet godina upustila u posao stjuardese Anica Milidragović iz Niša nije ni …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *