FRIKOM i ove godine među TOP tri brenda u Srbiji

Kompanija Frikom, srpski i regionalni lider u proizvodnji i distribuciji sladoleda i smrznute hrane i ove godine je u top tri najsnažnija brenda u Srbiji i to u kategoriji smrznutog povrća.

Ovo je rezultat najnovijeg BrandPuls istraživanja agencije Ipsos koje je sprovedeno početkom 2017. godine, kojim je obuhvaćeno više od 70 proizvodnih kategorija i jedno je od najkredibilnijih istraživanja kupovnih navika i privrženosti potrošača robnim markama u Srbiji.

Veliki broj potrošača privržen je Frikomu zbog njegove tradicije duge više od 40 godina.

Potrošači kao vrednosti brenda navode i stalno unapređenje ponude, ulaganje u tehnologiju trenutnog zamrzavanja namirnica i moderan dizajn.

Bogat izbor smrznutog povrća sa znakom Frikoma je u hroničnom nedostatku vremena postao najbolji saveznik žena u spremanju raznovrsnog i nutritivno bogatog obroka i neizostavan je deo svakog porodičnog okupljanja.

PR

Takođe pročitajte

Proleće je vreme za nove početke i zato ,,Hajde da imamo vremena za pregled’’

Žene su poznate po veštini da u isto vreme mogu obavljati više stvari. Da bi …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.