utorak , oktobar 16 2018
Početna / BIZNIS / Dobra kritika daleko se čuje a loša…

Dobra kritika daleko se čuje a loša…

Da je vaša kritika na pravom mestu već skoro godinu dana brine portal NikadVise i tim koji stoji iza njega. 

NikadViše predstavlja grupu nezadovoljnih potrošača kojima je bilo dosta toga da njihove kritike i reči niko ne čuje. Stoga su se organizovali i otelotvorili ideju kako bi bolje mogli da utiču na poboljšanje kvaliteta usluge i proizvoda, i postaraju se da svaka kritika dopre do ljudi kojima je ona namenjena.

Ideja se javila spontano. U situaciji kada nismo bili zadovoljni uslugom, kako to kod često i ide, rekli smo ono naše kako nikad više nećemo iči na to mesto. Tada se i „upalila lampica“ i tako je sve krenulo. Glavni cilj našeg portala jeste da bude kanal kroz koji će nezadovoljni potrošači moći da iskažu svoje mišljenje i da to mišljenje dopre do velikog broja ljudi, ali i da ostvarimo kontakt sa tim kompanijama i uspostavimo saradnju.“- Aleksandar Ilić, osnivač sajta.

Jedan od mnogobrojnih tekstova i istraživanja bilo je zadovoljstvo uslugama kompanije Telekom Srbija gde je korisnik doživeo veliko nezadovojstvo dok je sklapao ugovor sa MTS-om. Naime mnogi potrošači ne znaju svoja prava prilikom sklapanja ugovora sa mobilnim operaterima ili jednostavno ne žele da ih koriste.

Projekat Nikadviše je zapravo portal na kome potrošači i korisnici koji su nezadovoljni nekom uslugom ili proizvodom mogu ostaviti komentar koji će se na dalje prosleđivati pružaocima usluga. Sve je osmišljeno u cilju zadovoljstva potrošača. Tim trenutno radi na prikupljanju podataka i pravljenju baze podataka, kao i na kontaktiranju kompanija koje su dobile komentare putem našeg portala. Smatram da je ovo jedna odlična prilika da kompanije dobiju informacije iz prve ruke i zadrže svoje potrošače poboljšavanjem svojih usluga i proizvoda.“ – Ana Belić, idejni tvorac

Oni koji su želeli da svoje iskustvo podele i upozore ostale građane učinili su to putem ovog sajta. Jedno od novijih i zanimljivih istraživanja Nikad Više pokazalo je da se tek 1 od 20 građana Srbije se požali na lošu uslugu. Istraživanje se odnosilo na to šta mi kao potrošači mislimo, osećamo i kako se odnosimo prema kompanijama čijim uslugama nismo zadovoljni. Čak 52% ispitanika je povremeno nezadovoljno uslugama i proizvodima, dok je 26% njih često nezadovoljno. 2,4% je uvek nezadovoljno, a samo 0,8% ispitanika je uvek do sada bilo zadovoljno. Dolazi se do zaključka da je zadovoljstvo proizvodima i uslugama na visokom nivou kod samo 8 od 1000 stanovnika.

NikadViše Skener je kroz seriju članaka o internet provajderima koji se mogu naći u Srbiji sa ciljem da saznaju ko pruža najbolji internet, pružio sve informacije po pitanju net paketa, brzine, mesečne naknade sa ugovornom obavezom i bez ugovorne obaveze.
Takođe tema koja obrađena u okviru ovog portala jeste i vernost potrošača i kako se ista stvara.
Da li se mi zapravo vraćamo nečemu što nam je već poznato jer ne želimo da rizikujemo i probamo nešto novo, nešto drugačije ili smo jednostavno zadovoljni uslugom i ne želimo je menjati? Odgovor pročitajte na https://www.nikadvise.com/vernost-potrosaca/.

Najnovija saradnja portala NikadViše i Ogledalo Firme obuhvatiće prosleđivanje i razmenu adekvatih komentara, utisaka i kritika, ali i upućivanje posetilaca na pravo mesto za iskazivanje nezadovoljstva. Oba ova portala se bave srodnim delatnostima i temama pa će ova saradnja doneti više informacija i detaljnije analize iskustva potrošača.

Smatramo da je ova saradnja nešto što će doprineti i nama, ali i samim građanima i da ćemo, na ovaj način, lakše usmeravati iskaze nezadovoljstva i dolaziti do rešenja. Uz naše nove saradnike ćemo raditi na izgradnji boljeg kanala komunikacije. ”- rekao je Aleksandar Ilić ispred portala NikadViše.

Mnoge kompanije, prodavnice koje pružaju usluge ili proizvode su se našle među kritikama potrošača na portalu NikadViše. Cilj jeste čuti utiske, komentare, žalbe prvenstveno da bi se tim istim kompanijama skrenula pažnja da nešto ne valja i naterala ih da ta ista loša iskustva promene u dobra.  Dobijanje vernih potrošača je zapravo i cilj svake kompanije, a cilj  portala NikadViše je da vam pomogne da to postignete.

Veliki put smo prešli od osnivanja portala – podigli smo sajt, pustili ga u rad, testirali i krenuli da širimo jednu odličnu priču koja može da unapredi poslovanje firme kao i da reši nezadovoljstvo korisnika. Takođe, kontaktirali smo sve firme na koje su se ljudi žalili, što je jedan veliki korak.
Nagli rast i širenje naše priče je jedna od veoma upečatljivih stvari koja nam se desila. Trudili smo se da ljudi saznaju za nas i da nas prate jer smatramo da imamo nešto vredno da ponudimo.“ –  kaže takođe jedan od osnivača Mihajlo Krstić.

Takođe pročitajte

Otvorena izložba „Dodirni prošlost“

U Narodnom Muzeju u Leskovcu otvarena je danas taktilna izložba sačinjena od 19 taktilnih replika …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.