ponedeljak , novembar 20 2017
Početna / LEPOTA / Deset saveta za pridržavanje ciljeva vezanih za mršavljenje

Deset saveta za pridržavanje ciljeva vezanih za mršavljenje

Odluka da se smrša je odličan prvi korak ka dobrobiti. Pravi izazovi se javljaju kod samog mršavljenja i održavanja smanjene telesne težine. 

Evo deset saveta koji će vam pomoći da počnete i dugoročno održite smanjenu telesnu težinu.

  • Unosite tečnost: glad i žeđ često mogu da se pobrkaju, zato budite hidrirani. Ali zapamtite, napici ne služe tome da unesete tonu kalorija. Pijte vodu. Da biste poboljšali ukus, dodajte kriške isečenog voća ili listove nane.
  • Užinajte oprezno: jako je lako poremetiti savršenu dijetu prejedanjem u vreme užine. Budite pažljivi kod užine, vodite računa da ona sadrži nutritivnu vrednost i da za cilj ima da vas učini zadovoljnim do sledećeg obroka.
  • Spavajte: studije pokazuju vezu između lišavanja sna i viška kilograma. Iako postoje brojne teorije o tome zašto je to tako, dovoljno sna u najmanju ruku obezbeđuje zdrave izbore bistre glave tokom dana.
  • Pokrenite program mršavljenja: studije pokazuju da je rano mršavljenje pokazatelj dugoročnog uspeha u tom poduhvatu. Potražite programe koji vas motivišu, kao što je Nutrisystem Turbo10, koji obezbeđuje gubljenje do 4,5 kilograma i oko 12,5 cm u struku tokom prvog meseca dijete.

Jedite malo: istraživanja pokazuju da unos manjih, balansiranih obroka tokom dana podstiče bolje mršavljenje i održavanje smanjene telesne težine. Rasporedite obroke na svaka dva ili tri sata, šest puta dnevno.

  • Pokrenite se: vežbanje ne mora da bude zastrašujuće! Počnite sa sesijama od po deset minuta, tri puta dnevno. Kretanje podstiče metabolizam tako da ga obavezno ubacite u program mršavljenja.
  • Obroci van kuće, na pravilan način: restoranske porcije mogu da budu ogromne. Odvojite pola obroka i sačuvajte ga za kasnije. Izbegavajte glavne stavke na jelovniku kao što su ,,sa prezlama’’, ,,pržen’’, ,,hrskav’’ i ,,dimljen“. Kod švedskog stola, napunite prvi tanjir zelenišem pre nego što se okrenete drugim opcijama.
  • Prihvatite povremeni neuspeh: ponekad se dijeta privremeno remeti propuštanjem treninga ili uzimanjem drugog parčeta rođendanske orte. Umesto da potpuno odustanete, posmatrajte takvu situaciju onako kakva ona zaista jeste – privremeni neuspeh.

Budite odgovorni: vodite dnevnik o dijeti i vežbanju da biste učvrstili dobre navike. Beležite hranu, pića, aktivnost, telesnu težinu i ostalo da biste bili odgovorni.

  • Potražite podršku: mršavljenje i održavanje smanjene telesne težine nisu nimalo laki. Obratite se savetnicima za mršavljenje, dijetetičarima i onlajn zajednicima za podršku u svom poduhvatu. Na primer, savetnici u Nutrisystemu su na raspolaganju sedam dana u nedelji. Za više informacija, posetite Nutrisystem.com.

Uz pravi stav i pravi alat, konačno možete da se oslobodite kilograma zauvek.

Izvor:http://www.heraldextra.com/sanpete-county/ten-tips-to-stick-with-weight-loss-goals/article_c9710780-335b-5701-8986-32a90d42a3cf.html

Takođe pročitajte

Pazi šta želiš, ostvariće ti se

Anštajn je rekao: “Ništa se ne događa dok se nešto ne pokrene” – to jeste, …

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *